Hogy tudok ilyen "csattogós" hangot varázsolni a 600-as XT-nek?
Jó ideje nyomon követem a videóst és ennek a Nudának valami álom hangja van...
Az, hogy a +300ccm-nek lenne-e köze, hát számottevő biztosan nem, mert volt 2 faluval odébb egy srác, aki a 250ccm kis Honda 4T endurojára szerkesztett simson kipufogóból rá kipufogót és megmerem kockáztatni, hogy a Nudánál is nagyobb hangja volt.
Mikor láttam menet közben, bekönnyeztem, a hideg kirázott. :)
Nekem nagyon bejönnek ezek a hangok. :) Ezért szeretnék valahogy én is a nem rég vásárolt XT-mre ilyen hangot. :)
Bunkó - lekezelő és nem ide illő válaszokat negatívan értékelem.
Bátor vagyok. Nem félek a rendőröktől, tehát ezeket a köröket ne fussuk le. Kérem.
Úgy tűnik nem voltam egyértelmű.
Soha nem voltam híve a gyújtáskapcsolót játéknak használni.
Nem beszélve arról, hogy menet közben nem épp megnyerő.
Belinkeltem a videót. Tessék rákattintani, és halljátok azt a hangot, amit én is elszeretnék érni.
A linkben szereplő mocin egy Akrapovic szett van, ha jól tudom (bár lehet, hogy azt csak a SuperDuke-ra tette).
Veszel egy sportdobot (ha több lóvéd van, akkor egész rendszert) és máris jobb hangja lesz.
Nekem raptor dob van, ami már 5-6 ezernél is 115dB körüli hangerővel szól. Na meg minden váltásnál, gázelvételnél akkorát durran, mintha egy AK-val lőnének mögöttem:)
Milyen mocid van 3. válaszoló? :)
Utána néztem az Akrapovic kipufogóknak, de se ár, sem pedig infó nincs arról, hogy 600-as XT-re is jó-e... csak 660-as van feltüntetve.
Írtam egy mailt a magyar alvállalkozónak, remélem jutunk valamire.
Írd be Youtube-ba, hogy Yamaha XT Akrapovic és meglátod, hogy egyik hangja se közelíti meg a Nuda-ét. :/ Mi lehet az oka?
Egy 2015-ös ER6-n tulaja vagyok.
Hidd el, van annak olyan hangja, csak baromira nem mindegy, hogy milyen mikrofonnal veszik fel.
Nekem a bukómon van egy Sony X1000V kamera, de a durranásoknak olyan hangja van a felvételen, mint amikor egy bogár koppan a falon :D. Valóságban pedig beszakad a dobhártyád, és baromi jó hangja van (tényleg olyan, mintha lőnének:D).
Egyébként egy Akrapovic szett kb 180-250 ezer (egy dobbal). Függ attól, hogy titán, szénszál, milyen és mennyi cső stb. Viszont ezek a gyári motor diagnosztikájához vannak beállítva.
Na megint eszembe jutott valami. Még jó, hogy 2 perc alatt 3X írok :).
https://www.youtube.com/watch?v=ls_tA90Twd8
Nézd meg ezt. Ha ez nem csattog, akkor semmi:D
Na írtam az Akrapovic cég magyar oldalának, de 600-as XT-re nincs kipufogójuk, csak 660-asra. :/
Te bizonyára ismered a kipufogókat ezért kérdem, hol vannak ebben fojtások?
Azt tudom, hogy van egy a végében, amit csavarhúzóval ki lehet szedni, de kell lennie még benne...
A tali sajnos semmiképp nem jöhet össze, mert én Baranya megyei lakos vagyok. :) De nagyon rendes tőled, hogy vállaltad volna a találkát. :) Nagyszerű ember lehetsz. :)
Igazából tényleg csak a végén van egy hangtompító és ennyi. Az kb felezi a hangerőt, de mindenképpen nagymértékben csökkenti (és kicsit változtat is a hanghatáson). Azon kívül ami tompító, az konkrétan a dob. Más fojtás nincs benne.
Az, hogy konkrétan nincs a te típusodhoz, az csak akkor probléma ha teljes rendszer szeretnél. Ha csak dobot veszel, akkor minimális munkálattal (vagy nem is kell semmit alakítani) fel tudod tenni a mocidra. A teljes rendszer annyiban különbözik, hogy azt már behangolják a gyárban az adott típusú mocira, ami annyit jelent, hogy nyernek vele kb 4-8 lóerőt meg egy kis nyomatékot. Ha csak a dobot teszed fel, akkor ez nem garantált, talán vesztesz 1-2 lóerőt (ez nagyon ritka). Viszont a hang az megmarad az élménnyel együtt:)
Ha most gyári dobod van, én azt mondom, hogy vegyél egyet. Hihetetlenül nagyot dob az élményen, a motorozáson.
Amikor az enyém kész lett, egész úton hazafelé csak röhögtem a bukó alatt, mint valami idióta:). Még most is elmosolyodok, amikor durran egy-két nagyobbat, meg amikor a gyerekek fogják be a fülüket:)
Na most a teljes rendszer alatt a hengerből kilógó kipufogó csonktól számítva érted igaz?
45 lóerős, 1-2 mínusz nem számít. :)
Tehát, ha veszek rá egy dobot, kiszedem a végéből a fojtást, akkor elméletileg durrognia kell. Mennyit számít az a hangján, hogy a dob és a henger közti kipufogó csövet nem cserélem le, ahogy Te is írtad?
Ahogy nézem a használtan olyan 70-100.000 ft körül mozognak a dobok.
Jujj! Nagyon kíváncsivá tettél most a motorod miatt. :D
Légyszíves csinálj valamilyen videót vagy hangot arról, ahogy túráztatod, vagy menet közben engeded vissza a gázt. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!