Európában is egyre népszerűbbek suvok. Mit gondoltok erről?
Az USA-ban nagyon népszerűek a nagy városi terepjárók.
De, ezek az autók ott egyterűek és városi terepjárók is egyben.Emiatt népszerűek.
Sokaknak nem tetszenek a klasszikus egyterűek (Sharan, Espace,Galaxy...stb), én is így vagyok vele.Nem jön be a formájuk.
Európában, egyenlőre a kisebb 4 és fél méter körüli hosszúsággal bíró terepjárók terjednek, például Renault Kadjarból elég sokat látok, Opel Antara sem ritka.
Megfigyelhető, hogy egyre több márka tervez bevezetni egy nagyobbat.
A Volkswagen már megtette a Touareggel,most viszont a Ford, Opel,Renault is tervez piacra dobni egy hasonló suvot.
Viszont a Touareg is kisebb, mint az amerikai suvok.Hiszen, csak 4 méter 796 centiméter.
Az amerikaiak meg 5 méter vagy afelettiek.
A Mazda pedig egy 5 méter hosszú "szörny" (Mazda cx9) piacra dobásán spekulál Európában.Az amerikai piacon forgalmazott CX9 lenne kapható,csak más motorokkal.
Szerintem népszerűek lennének ezek az autók, de egy átlagos európainál a 2000 köbcenti a szent határ.
Ezekbe a nagy suvokba pedig minimum 2,5 literes dízelerőforrás kell.Mai technológiával, tudna 230 lóerőt is, szerintem.
Dízeles, mivel a nagy benzines erőforrások, halott ügy Európában, főleg a nem prémiummárkáknál.
Igény van rá. Hogy mekora motor van benne, hány lóerővel, az nemigen oszt-szoroz..
a lényeg, hogy szép nagy autó álljon a ház előtt..ez így természetes.
Egy életünk van, aki teheti, az élje jól..
Teljesen normális emberi tulajdonság a büszkeség...ki a nőjére, ki a vagyonára, ki a házára, ki a suv-jára..
az van szarban, akinek egyik sincs..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!