Yamaha r125 es R6?
Kb 20mm-el magasabb az R6. A 10000+ hülyeség. Tény, hogy ezeket a motorokat pörgetni kell, mert ott van a maximális lóerő, de attól még lentebb is van erejük.
4-5000-ig kezesbárányok, 6 körül jön az első lórúgás és valóban 9-10 körül még egy.
125-ről átülni egy 120-130 lóerős 600-asra nem "egyszerű". Hidd el nem fogod merni elforgatni 10k-ig. :)
Nekem GSR600 van (gsx-r600 blokkja, de "csak" 98Le), de nem pörgetem. Jó oké... néha meghúzom a bajszát, de alapjában véve nyugisan közlekedek vele.
600ccm és 98Le tökéletesen elég, persze nagyon tetszik az új GSX-S1000, de annyi pénze kinek van. :)
Ha sokat motoroznál városban, arra nem túl előnyös a sportmotor. Hosszú túrázásoknál szintén elég fárasztó tud lenni az üléspozíció, pláne lassabb tempóknál.
Átmenetnek találták ki a túrasportot (GSR600, FZ6, ER6), amivel városban és hosszú úton is viszonylag kényelmesen lehet menni, és teljesítmény is van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!