Nagyobb porlasztócsúcsok chippelés nélkül érnek valamit?





Nem vagyok egy nagy dízeltuner, ha hülyeséget írok akkor majd kijavítanak. :D
Ha simán csak nagyobbra cseréled a csúcsokat, akkor csak a csúcsok áteresztőképességét növeled. A normális porlasztáshoz nagyobb nyomás is szükséges, különben a változatlan nyomás "el fog veszni" a nagyobb csúcsban és sz.r lesz a porlasztási képed. Ahhoz, hogy nagyobb csúcs érjen is valamit, ahhoz növelni kell a töltést, előtöltést azt meg szoftveresen tudod megoldani első körben. Vagy machinálsz valamit a VP37-tel, hogy nagyobbat nyomjon, esetleg valami nagyobb motor adagolóját fabrikálod rá..
Ja meg tekersz a turbó nyomásszabályzóján is.
A teljesítmény arányaiban annyival nő, amennyivel több anyagot és levegőt tudsz betuszkolni a motorba,5-10-20-50 ló passz. A fogyasztás az nem nő meg észrevehetően amíg ugyanúgy használod, mint előtte. Ha cipőzöd akkor megugrik, de a tuning ezzel jár :D










Az oké, hogy légfelesleggel működik, de azért az 1Z-be nem annyi levegőt tol a turbó, mint mondjuk egy 16 liter V8-as Scania motorba :D
Légfelesleg van, de azért korlátozott mértékben.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!