Első autónak Alfa Romeo GT?
Szép kis autó az tuti...
De ha van rá 1.5 milliód akkor ha megveszed akkor a következő 2-3 évben másik 1.5 milliót fogod rákölteni
Az alfák a legszervízigényesebb autok.
Főleg idősebb sokat futottat csak mazoistáknak és sok felesleges pénzel rendelkezőknek ajánlott.
Ha már feltétlen az alfa meg a BMw között vacilálsz akkor inkább bmw, de ezek nem egy olcsón fentartható autók ám.
Vagyis ilyet csak akkor vegyél ha nem gond ha a szerelő közli veled a 200 ezres javítási árajánlatot.
A lóerő a kocsi súlyának ismeretében értékelhető érdemben.
Vagyis nem mindegy hogy van egy 1400 kg mos 150 lóerős autod vagy van egy 1050 kilos 140 lóerős autod
És akkor még a nyomatékot is számításba kell venni
De egyébként első autonak, főleg ha nagyon fiatal vagy nem tanácsos nagyon erős hátsokerék meghajtású autot venni, mert ha elszalad veled a ló akkor nem tudod uralni az autót és a fák között, vagy egy kamion hütörácsára paszirozodva találhatod magad.
Én inkább valami japánt vennék első autónak
Esetleg egy régebbi 3 mas BMW-t nem a legnagyobb motorral ha már mindenképp arra vágysz.
Ez csak saját vélemény, de venne a halál BMW-t. Bár én elfogult vagyok, mert élek-halok az Alfákért, bár én inkább 159 párti vagyok.
Annyi igaz, hogy az Alfák nem a legmegbízhatóbb autók, de nem is úgy kell elképzelni, hogy minden héten a szervizbe kell cipelni. Nem kell megvárni, amíg elromlik, és akkor nem lesz vele semmi gond, ugyanolyan megbízható autót kapsz, mintha másik márkát vennél. Sűrűbben kell olajat cserélni, és csak Seleniat, a vezérlésmódosítót sem árt időközönként cserélni, a vezérlést is korábban kell, mint az előírt. Ha ezeket betartod, nem lesz semmi gondja, ha a motor nézzük. A futómű minden Alfa gyenge pontja, hamar tönkre tudnak menni a lengőkarok, viszont cserébe olyan vezetési élményt adnak, amit más márkától sosem fogsz megkapni, legyen az német, vagy japán.
Arra is figyelni kell, hogy hiába van lóerő, általában minden típus nehéz, ezért nem kell nagy száguldozást várni. A fogyasztása magas más autókhoz képest, bírni kell anyagilag.
A másik szempont, amiért érdemes Alfát venni, az a közösség. Ha jön veled szembe egy Alfa, 95%-ban villogni fog és köszönni, mert márkatársak vagytok. Évente van országos találkozó, de a nagyvárosokban sok klub és csoport van, akik szinte havonta találkoznak, vagy épp közös programokat szerveznek. Ha lerobbansz valahol útközben, egy Alfás biztosan segíteni fog neked. Ha este megállsz a parkolóban, reggelre lehet már minden oldalról 1-1 márkatárs fog állni, hiába a sok üres hely. Az Alfa egy életstílus, szeretned kell és imádnod, mert ha nem, akkor csak azt fogod látni, hogy már megint pénzt kell kidobni az autóra.
Ezt jelenti Alfásnak lenni, azt már neked kell eldöntened, hogy hagyod-e, hogy magával ragadjon az érzés.
Ugyanúgy meg kell szokni majd, mint minden autót. A 150 lóerőt nem úgy kell elképzelni, hogy majd legyorsulsz mindenkit, mert egyáltalán nem. Mondjuk a GT még mindig sportosabb, mint egy 159, aminél az 1.9-es motor is kevés.
A motorválasztásnál kell figyelni, mert ha jól tudom, az 1.8-as még Twin Spark motor, a 2.0 pedig már JTS. Az 1.9 dízel M-Jet, ami elég tartós típus, ritkán van gond vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!