Hogy tudom javítani a kocsimon lévő karcolásokat?
Sajnos ezidáig csak nő tulajai voltak az új autómnak, így kapott eleget, de szerencsére inkább a lökhárítók/koptatók vannak siralmas állapotban, ezeket tudom cserélni.
Mivel motorikusan, valamint az utastérben minden megvan csinálva, fél év után belekezdenék a külsőbe.
Igazából a lökhárítón kívül még egy csúnya sérülése van, amit férfiasan bevallok, én okoztam, amikor azt gondoltam, a Polskinak is szűk kapubejárón viszonylag nagy tempóval tükörből betudok tolatni.Hát nem, a kerítés betonpereme felvilágosított.Persze ez sem vészes, talán polírozással(?) megoldható, de nem tudom.A fontos,hogy ha festéket kevertetek a megfelelő színkóddal az elfog e ütni?Mert ez egy 16 éves autó, és félek,hogy itt ott a nap miatt már mattabb, csak nem annyira feltűnő, mint majd a friss festékkel lesz.Az egészet nem éri meg újrafényezni, meg a fényezése nem rossz, egységes teljesen.
Igazából nem értek ehhez, én a motortérben tájékozottabb vagyok.
Nem tudom,hogy miként lássak neki a külső karcoknak, festékhibáknak?Ha nem vagyok teljesen hülye, érdemes belekezdenem, vagy az a biztos, ha szakemberhez viszem?(ezt inkább spórolás céljából kerülném, és bízok magamban annyira,hogy normálisan tudok festeni, de ha azt mondjátok megéri elvinni, akkor természetesen inkább elviszem, csak tényleg semmi ilyen jellegű tapasztalatom nincs)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert a panelparkolóban aztán sok szűk kapubejáró van...nem beszélve arról,hogy leírtam, azokat cserélem, de fő a szövegértelmezés.
A másik két választ köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A kisebb karcolásokat egy enyhe polírozás eltünteti.
Ha vannak mélyebbek is, akkor még polírozás előtt veszel javítófestéket ugyanolyan színűt mint amilyen az autó. Veszel hozzá nagyon vékonyan fogó ecsetet (ami a javítófestékhez van, az túl vastag). Ezután alaposan lemosod az autót, zsírtalanítod, a wax réteget is eltünteted. Megszárad, utána belehúzol a vékony ecsettel a mélyebb karcolásokba javítófestékkel. A felesleget óvatosan eltörlöd. Száradás után lehet polírozni a kis és mély javított karcolásokat. A horzsolásokat már a fényező tudja megoldani de a kevésbé mély horzsolások is eltüntethetők vagy enyhíthetők az előbbi módszerrel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!