Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Audi A6 2,5 TDI 2000-es...

Audi A6 2,5 TDI 2000-es vélemények?

Figyelt kérdés
2016. márc. 10. 16:03
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
V6-os, érzékeny vezérművel, szinte nincs olyan amelyiket előbb utóbb motorgenerálozni kell emiatt.
2016. márc. 10. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Rövide tömören:egy betegágy!
2016. márc. 10. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Ilyenünk van, eddig semmi baja, de fel is gyújtanám így 30 000 km után ha generálozni kéne. :D

Másik autónk 5 hengeres soros 1994-es, az frankó, az életemet rábíznám, de ettől én is félek. :D

2016. márc. 10. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Dehogy kell generálozni, maga a motor nagyon jó konstrukció, csak van egy hatalmas hibája: a vezérműtengely egy az egyben elkopik. De szerintem a 2.5 TDI-k legalább felében ez már cserélve volt, és utólag már erősebb vezérműtengely van beszerelve, így ezzel már nincs gond. A másik, hogy az adagoló elég érzékeny, de mondjuk ez minden korabeli hasonló kaliberű motornál így volt, például BMW-nél is. A többi csak szokásos dízelmotorral előforduló probléma, mint a turbó, meg hasonlók. Rengeteg ilyen motorral szerelt A6-os van az utakon, sokban 500+ ezer km (ja az óra 180at mutat), szóval mégsem lehet olyan rossz.
2016. márc. 10. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

" De szerintem a 2.5 TDI-k legalább felében ez már cserélve volt, és utólag már erősebb vezérműtengely van beszerelve, így ezzel már nincs gond."


Kivéve, ha bontóból okosban beszerzett vezműtengelyt raktak bele. Mert itthon jó az is..

Az adagoló is hulladék.


Betegágy az autó, ha mindenképp ilyet szeretnél akkor 2003 utánit keress, a fontosabb hibákat akkorra orvosolták ( vagy 180 lovas TDI-t vagy B-vel kezdődő motorkódosat).

2016. márc. 11. 01:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
hogyan lehet NAGYON JÓ kontrukció, ha a vezérműtengely hulladék? Ez már kizárja.
2016. márc. 11. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Hát úgy, hogy maga a motor (dugattyúk, főtengely meg minden) bírja jól, és rengeteg kilómétert bír.
2016. márc. 11. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Akkor jó egy motor, ha a periódusokat betarva (olaj, szíjak ha olyan) betartva százezreket megy megbontás nélkül, pl egy BMW M43-as motor vagy egy régi szívódízel Mercié. Amit meg kell bontani egy idő után mert hulladék mondjuk a vezérmű, az már nem jó.
2016. márc. 11. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Szóval ha én konstruálok egy motor, aminek a blokkon belüli része baromi jó és elmegy a blokk 6-800 000km-t megbontás nélkül akkor az jó. Akkor is jó, ha a blokkon lévő sallangokra 200 000km-enként annyit rá kell költeni, hogy gyakorlatilag gazdasági katasztrófa a motor? :D
2016. márc. 12. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Jó persze, nem azt mondtam hogy húú de fa**a motor, mert én is szoktam mondani, hogy az Audi és a VW legsz*rabb motorja. De ennek ellenére sokat mennek kisebb-nagyobb megbontással, és ha működik, akkor elég takarékos és erős is.
2016. márc. 12. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!