Audi A6 2,5 TDI 2000-es vélemények?
Figyelt kérdés
2016. márc. 10. 16:03
1/11 anonim válasza:
V6-os, érzékeny vezérművel, szinte nincs olyan amelyiket előbb utóbb motorgenerálozni kell emiatt.
3/11 anonim válasza:
Ilyenünk van, eddig semmi baja, de fel is gyújtanám így 30 000 km után ha generálozni kéne. :D
Másik autónk 5 hengeres soros 1994-es, az frankó, az életemet rábíznám, de ettől én is félek. :D
4/11 anonim válasza:
Dehogy kell generálozni, maga a motor nagyon jó konstrukció, csak van egy hatalmas hibája: a vezérműtengely egy az egyben elkopik. De szerintem a 2.5 TDI-k legalább felében ez már cserélve volt, és utólag már erősebb vezérműtengely van beszerelve, így ezzel már nincs gond. A másik, hogy az adagoló elég érzékeny, de mondjuk ez minden korabeli hasonló kaliberű motornál így volt, például BMW-nél is. A többi csak szokásos dízelmotorral előforduló probléma, mint a turbó, meg hasonlók. Rengeteg ilyen motorral szerelt A6-os van az utakon, sokban 500+ ezer km (ja az óra 180at mutat), szóval mégsem lehet olyan rossz.
5/11 anonim válasza:
" De szerintem a 2.5 TDI-k legalább felében ez már cserélve volt, és utólag már erősebb vezérműtengely van beszerelve, így ezzel már nincs gond."
Kivéve, ha bontóból okosban beszerzett vezműtengelyt raktak bele. Mert itthon jó az is..
Az adagoló is hulladék.
Betegágy az autó, ha mindenképp ilyet szeretnél akkor 2003 utánit keress, a fontosabb hibákat akkorra orvosolták ( vagy 180 lovas TDI-t vagy B-vel kezdődő motorkódosat).
6/11 anonim válasza:
hogyan lehet NAGYON JÓ kontrukció, ha a vezérműtengely hulladék? Ez már kizárja.
7/11 anonim válasza:
Hát úgy, hogy maga a motor (dugattyúk, főtengely meg minden) bírja jól, és rengeteg kilómétert bír.
8/11 anonim válasza:
Akkor jó egy motor, ha a periódusokat betarva (olaj, szíjak ha olyan) betartva százezreket megy megbontás nélkül, pl egy BMW M43-as motor vagy egy régi szívódízel Mercié. Amit meg kell bontani egy idő után mert hulladék mondjuk a vezérmű, az már nem jó.
9/11 anonim válasza:
Szóval ha én konstruálok egy motor, aminek a blokkon belüli része baromi jó és elmegy a blokk 6-800 000km-t megbontás nélkül akkor az jó. Akkor is jó, ha a blokkon lévő sallangokra 200 000km-enként annyit rá kell költeni, hogy gyakorlatilag gazdasági katasztrófa a motor? :D
10/11 anonim válasza:
Jó persze, nem azt mondtam hogy húú de fa**a motor, mert én is szoktam mondani, hogy az Audi és a VW legsz*rabb motorja. De ennek ellenére sokat mennek kisebb-nagyobb megbontással, és ha működik, akkor elég takarékos és erős is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!