1/5 anonim válasza:
Tudomásom szerint ugyanaz a motor volt mindkettőben. A Trophi-nál volt egy plusz burkolat a karburátoron.
2/5 A kérdező kommentje:
Csak olvastam hogy eggyik 10 le 5000 fordulaton a másik pedig 6000 fordulaton. 125 ös Trophynál tudomáson szerint nincs plusz burkolat de 250 meg régebieknék viszont tudom hogy van. 125-öst sajnos még nem láttam élőben gyárit vagy felùjìtottat. A henger faragása lenne más esetleg?
2016. márc. 8. 22:12
3/5 anonim válasza:
Legnagyobb eltérés a henger hangolasa, de sok apróság akad. Mintha a ts a blokkbol merne km/h t emlékem szerint. Meg asszem a hajtokar csapagyazasuk is eltért.
4/5 A kérdező kommentje:
hajtókar csapágyazásban az a különbség hogy a későbbiekben tűgörgő van már ?
2016. márc. 9. 11:24
5/5 anonim válasza:
igen a tügörgő
és a karbi lemez sose volt 125/150 -n.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!