Melyiket vennéd Audi TT vagy MX5 2002-2003 as?
Gondolom olyanok pontozták le akik élvezik mikor meginduláskor csak pattog az első kerék, kanyarban ropog a féltengely csukló és éles kanyarban kisodrodnak a külső ívre miközben fékezni és kormányozni se bírnak.
Hátsókerekessel sok olyan körforgalom van amin végigmegyek 50el fékezés, lassítás nélkül!(igaz ellenkormányozva de átmegy rajta)
Azért pontoztam(tuk) le, mert a válaszaitok szerint a nem hátsókerekes autók nem is autók. Egyébként is, hogy leírjam szubiektív véleményem, a hátsókerékmeghajtásnak több hátránya van, mint előnye normálisabb közlekedésben.
Üdv egy 192 lovas hátsókerekes BMW, és egy quattro Audi tulaj.
Én ilyet nem írtam. A kérdező sportos viselkedésű autót keresett, ilyen szempontból pedig egy hátsókerék meghajtású autó jobb választás. Lepontozni szó nélkül elég érdekes hozzáállás, annak fényében, hogy nem is mondott hülyeséget, pláne.
A véleményedet leírhatnád bővebben is, mi az a sok hátrány, ami a hátsó meghajtás ellen szól?
"a hátsókerékmeghajtásnak több hátránya van, mint előnye normálisabb közlekedésben. "
Mik azok az előnyök?
-orr nehéz tömeg
-kilómnéteres átmérőjű fordulókör
-alulkormányzottság
-motorféknél kezelhetetlen(bár ide kell 200-400Nm)
-gázadásra kirántja a kormányt a kezedből(ide is kell sok Nm)
Ezekre az előnyökre gondoltál?
Üdv egy szintén hat hengeres tulaj, de csak rwd kocsim volt más márkákból is.
Hátsókerék:
-erős túlkormányzottság, főleg erősebb autóknál. Ha nem lenne a sok 3 betűs cucc, egy 150+ lovas hátsókerekes autó vezethetetlen lenne, ha nem száraz aszfalton mész, nemhiába mondják, hogy nem is való tapasztalatlan sofőröknek.
-kardántengely: ez néha tönkre is megy, a diffivel együtt, ráadásul rengeteg helyet elvesz az utastérből is.
Ez a két indok erősebb szerintem, mint a másik 6 vagy 7 amit te írtál.
"-erős túlkormányzottság, főleg erősebb autóknál."
Jó tömeg eloszlás kell(porsche 924,944,968, toyota mr2, mazda rx7, maserati merak, stb.) és nincs erős túlkormányozottság, de inkább legyen túl, mint alul kormányzott egy autó ha már nem semleges! A túlkormányzott biztos kanyarodik :) maximum megperdül, ha a sofőr két disznóért vett jogsit.
" Ha nem lenne a sok 3 betűs cucc, egy 150+ lovas hátsókerekes autó vezethetetlen lenne, ha nem száraz aszfalton mész, nemhiába mondják, hogy nem is való tapasztalatlan sofőröknek. "
Értem az autó a szááááár, ha a sofőr tapasztalatlan, világos.
"-kardántengely: ez néha tönkre is megy, a diffivel együtt, ráadásul rengeteg helyet elvesz az utastérből is."
Nincs minden hátsókerekesnél kardántengely, pl. porsche924,944 csapágyazott tolócső, Alfa romeo alfetta, 75, 90 3db hardytárcsát használ.
Differenciálmű meg elsőkerekesben is van, ott is tönkre mehet.
Ültél te pl. S merciben? vagy 7er Bmw ben? ott még középen is van "rengeteg hely", pedig az utastér alatt a hajtáslánc végig....
"Ültél te pl. S merciben? vagy 7er Bmw ben? ott még középen is van "rengeteg hely", pedig az utastér alatt a hajtáslánc végig..."
Igen, és középen van egy nagy alagút, a lábad nincs hova tenni. Mondjuk ez van az Audiknál is a quattro miatt.
"Jó tömeg eloszlás kell(porsche 924,944,968, toyota mr2, mazda rx7, maserati merak, stb.) és nincs erős túlkormányozottság, de inkább legyen túl, mint alul kormányzott egy autó ha már nem semleges! "
Tényleg, abszolút hétköznapi praktikus autók.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!