Van egy suzuki gsf 250 banditom (1995). A probléma a következő:nem lehet finoman adagolni a gázt, ha lassan húzom a gázkart hirtelen ugrik meg a fordulat! Lehet karburátor a hiba?
régi suzukik ilyen balesetveszélyesek, nincs tolóhuzó gázhuzalozás csak egy huzó van, biztos szorul.
Megoldás lecserélni más márkára, de ideglenesen bekened wd40 -nel és jó lesz.
Legszebb még a 100Le -s nagy suzukikon se volt tolohuzo huzalozás!
Kipróbálom a wd40-es megoldást!
Köszönöm!!
Ahogy írták, jó ötlet, bár, ha szépen tekerhető a gázkar, nem kell erőltetni, nem akadozik, akkor nem a wd40 fogja megoldani: a bowden fogatja a pillangó(?)szelep-tengelyt, csak épp a karbin belül valami nem úgy szuperálhat, pl. nem optimális az adott fordulaton a keverékképzés, aztán hirtelen megjön a ménes...?
21ezerrel kb szalonállapotú kell legyen a motor, úgyhogy azt az adatot fenntartással nézd. (Első tulajként eladtam 11-12 éve a 40ekm körüli futású motorom, tavaly megtaláltam egy hirdetésben a felével..)
Mikuni karbiknál állítólag van hajlama kopásra a fúvókáknak, ha pl. a tűvel együtt megkoptak, akkor sokkal nagyobb a keresztmetszet, mint kéne az adott szabályozó-körben. A gumimembrán is lehet problémás, stb., tehát, ha a wd40 nem jön be, akkor szerelési útmutatós szerelőnél, vagy hasonlóan felszerelt önmagamnál alább nem adnám a karbikba nyúlásnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!