Legjobb autómárka/autómárkák? Az ára nem számít. Lényeg, hogy megbízható, jó autó legyen.
Úgy hallottam, hogy ezeket nem érdemes megvenni: Suzuki, Opel, BMW, francia autók. Ez mennyiben igaz?
(Hozzáértő emberek válaszát várom! :) )
Én például a koreai autókra esküszöm, de ha valakinek van pénze vegyen bmw-t mert nagyon jók, vagy egy új audit mert igen jók !
Az új suzukikkal az ár érték arány a baj, akár csak az új opelal. Az opel g asta, vagy f astra, de a h astra egy siker dolog szerintem, megcsinálták az insigniaT ,de kinek kell 10 millió forintos opel ? Egyébként az új opelokkal van gond, testvérem opel szervizbe dolgozik. A francia autókról annyit hogy van aki esküszik rájuk, elektronikájuk gyenge, de például ha utóbbi 10 évet nézzük lettek nagyon rossz autóik, pl citroen c6, vagy peuegot 607, de csináltak nagyon sikeres szériáékat, 206-os, vagy a c5. A legjobb mindig relatív :)
Azért az Opelt megbízhatóság szempontjából a kerülendő típusok közé sorolni elég nagy hozzánemértésről tanúskodik:)
Alapvetően az olasz és francia autók (néhány kivétellel), valamint azok kerülendőek amik román, ukrán, stb üzemekben készülnek
" Egyébként az új opelokkal van gond, testvérem opel szervizbe dolgozik. "
Ha Opel szervízben dolgozik, akkor mit kéne szereljen, Ladákat??
Szerintem az új opelek közel sem annyira megbizhatóak mint a régebbiek, első kézből hallom, akik meg lefikázták a hozzá szólásom, nekik opeljük van, vagy új opeljük ami 2 éven belüli ? hány kilóméteresek azok az új opelek ?
Na képzelem a válaszokat, nincs opeljük, ha van nem 1-2 évesek, a régebbi opeleket meg épp azt mondtam hogy jók, és kivancsi vagyok hány kilómétert mentek az új autójukkal ami opel.
Milyen hibák vannak, a különböző motorok, ami a szellőzést szabályozza, ablakemelést, ablaktörlőt stb... meghibásodnak, volt olyan hogy a szellőző rendszerben valami motor 18 kilóméter után szar volt. Motor hibás opel astra 60 kilóméternél, turbó hiba másik fiatal autóban.
De opel insignia opc-be a 200 ezer kilóméteres nagyszerviz 1 milkó. Testvérem biztos jobban kitudná fejteni és pontosabban mik hibásodnak meg. Egyébként félre értés ne essék, opel f,g,h astra is van a családba, mindenki elégedett velük !
Oké, minden márkánál, főleg amiből sok van, előfordulnak gyárilag sz*r darabok, amin előbb-utóbb előjön valami orbitális hiba. Van jó ismerősöm Audi-VW szervízben, minden hónapban van egy 100 ezer km-től kevesebbet futott autóban motorcsere. Vagy a másik, jó barátom apja vett 2012-ben egy új Mercedest, decemberben, 3,5 év és 50 ezer km után észrevették, hogy a hűtővíz tele van motorolajjal, mindjárt 3 hónapja keresik márkaszervízben hogy hol van elrepedve a blokk (mert el van), új motor 3 millió, garancia pont lejárt.
De még Suzukinál is tudok több motorcseréről, pedig azok tényleg strapás, megbízható motorok.
A legmegbízhatóbb autó a minél egyszerűbb autó pl. egy alap szívó benzines a lehető legkevesebb elektronikával.
Csak hát általában az ilyen autó idegesítően búg,hangos,recseg benne a rádió és idegesítő a belseje unalmas és senkit nem érdeklő autó.
... hát kell az ilyen?
A Volvo ma már a legmegbízhatatlanabb 5+ évesen, aztán non plus ultra.
Típus függő márkánként is, bár azért a Toyota, Nissan, Mazda a VW csoporttal szemben még nem nagyon nyúlt mellé. Ami utóbbi szintén sok megbízható autót gyárt.
A C300 dízel motoros 10 év fiatalabb MB is ilyenek. Csak azért ott komoly fent tartási költség van. Vagy az én újszerű BMW is ilyen, ahol már plusz civil sofőr fuvarok kellenek a fent tartás rentabilitásához.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!