Golf 4 1.9 TDI első autónak jó lesz?
Tisztáznunk kell, hogy ilyen autón tanultam, 130 lovas változaton, illetve hogy jó lenne a dízel mivel sokat hajtanám.
Ami érdekel igazából, hogy milyen fenntartási költségei lennének, illetve azok mekkorák, illetve ilyenek.
Lehet hogy hajtanád, de letöbbet hidegen városban menne vagy országúton/pályán?
Ha egy jól karbantartottat veszel akkor ami a legdrágább költséged lehet az a kettőstömegű lendkerék
#1 - meg persze a PD elem.
A kérdésre reagálva, én is gondolkoztam 4-es Golfon. Tetszik, meg minden, de jelenleg nincs szükségem autóra, illetve a PD ára kicsit elrettentő.
pd elem: jó olaj kell és nem kannás gázolaj -> eredmény: nem kell cserélni csak a tömítést(mert elöregedik)
ha a pd drága, akkor a CR mi?
A PD és a CR is drága, de most nem ez a kérdés.
Mivel egy használt autóról van szó, honnan tudod, hogy az előző nem étolajjal hígított ukrán gázolajat tankolt?
Még épp bírja, megy vele 1500km-t és bumm. 4 PD elem csere...
Persze ez egy szélsőséges eset, lehet tényleg jófajta gázolajat tankolt és nincs vele gond.
"Golf 4 1.9 TDI első autónak jó lesz?"
Jó lesz. De a kötelező biztosítás összege nem fog tetszeni.
"állapotot veszünk" azért látszik ha valaki adott az autójára
4pd elem pedig egyszerre úgysem megyen tönkre, nekem eddig csak 1 rugót kellett benne felújítani 320e km-nél köszöni szépen hibátlanul teszi a dolgát gyári kuplung és lendkerékkel.
Első autónak is tökéletes, meg amúgy is.
És megjegyezném, hogy a PD-ket olcsóbban lehet szerelni, vagy cserélni, mint a CR befecskendezőket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!