Kipufogó kiégetése magas fordulat számot igényel?





Ha már kiégetsz ahhoz meleg kell, meleg meg akkor lesz ha megterheled rendesen a motort, nagy sebesség és magas fordulatszám.
De ha a kipufogóban olyan dolog van, amit "ki lehet égetni" akkor az ki is fog égni >> lesz láng, füst kigyulladhat belül a csőben a cucc...
A trutyi az általában olyan helyen van, ahonnan nem lehet kiégetni, sok benzinesnél ha jó a motor akkor nem is igazán van mit. A dízelnél már számolni kell azzal, hogy ha komolyabb kokszlerakódás van és ennek a leválása megindul amikor "kiégetsz" akkor nem kizárt, hogy ez kicsit átrendezi a turbófeltöltő turbináját :D





A Wartburg-Trabant, és hasonló elven működők elismert kiégetési helye Budapesről Érdig az autópályán kifelé..Mire az érdi emelkedőhöz ért a járgány, addigra kellően forró volt az egész cájg, aztán felfelé csak a százat kellett tartani padlógázzal...mire felért az emelkedő tetejére, olyan füst volt mögötte, hogy nem látott senki semmit...viszont kiégett a kidörrentő végig...
a mai "dugulós" járműveket inkább ne autópályán...





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!