BMW E34 520-525i vélemények?
Milyen a szervizelés.
Mar ez is szervizigenyes ,mint az újak?
Fogyasztás ,megbizhatóság ,egyszóval mindenre kiváncsi vagyok.
Olyan szervizigényes, mint a többi hasonló korú prémium autó, vagyis nagyon. Maga a mechanika nagyon megbizható (motor, váltó), de a többi résszel mindig gond van, és a legtöbb E34 szét van hajtva. Hobbiautónak jó, nem mindennapi használatra. Az ára felfelé megy, a jó állapotúak már most nagyon drágák.
Fogyasztás 10+ liter átlagban is, alkatrészár nem olyan sok, mert nagyon sok öreg BMW van az országban, igy lementek az árak. De elég, hogy minden nap van valami kisebb baja, tapasztalat, mert nekem is van egy régi E34, 525i.
Ha van havi 50eFt alkatrészre +amit a szerelőd kér és tudod tankolni(10liter felett) akkor vágj bele.
A havi 50eFt megúszható, ha kintről hozol be megkimélt darabot de azok 1mFt feletti áron lesznek!!!!
Csak pár apróság ami minden e34 nél meglesz:
-potyogó diszlécek, az új szett kb. 80eFt(középsők és alsók)
-fűtőmotor csapágyas lesz(35-40eFt)
-magyar utakon a szilentek szétmennek(elől a két hátsó szokott és hátul a hidba a két nagy, kb. 25e a 4szilent+munkadij és a hidba célszerszámmal jön ki megy be)
-ajtók alja, küszöb vége, sárvédőív pereme rohadni fog
-ablaktörlő mechanika lógni fog(bontóba sincs jó, új közel 200eFt marad a csapágyazás házilag)
-ajtó kédergumik kukák, bontóba sincs jó, a 4db új 135eFt
-műszerfal pixelhibás lesz, 20eFt
-váltókulissza lógni fog kb. 20-50eFt között az alkatrész, kérdés mikkopnak ki, legolcsóbb esetben is a golyós persely 5eFt
-kettőstömegű lendkerék kopogni fog, ha M50 blokkos és bontva ritkaság a klimanélküli m50b20, mert azon volt csak egytömegű!Ez 30-50körül mozog bontva
-M20 blokk gyenge és a gyertyakábelszett meg eloszto cserés lesz
-szakadás mentes első ülés nem lesz bontva se, max évente 1db, bár a jobbos ülőlapját és hátlapját át lehet rakni a balosra, jobbosból még találni szakadés mentest.
Javítani, szerelnő nagyon kényelmes,kevés kocsit dicsérek ennyire szerelhetőségre!
Alkatrész van szaaaarásig új, bontott de a ritka extrák nincsenek már :(
Italhűtő bontva épp ma került ebay -ra fel 700euroért! Kb. évek óta nem láttam, sajna nincs most ennyim pedig leütném aztánkérdés müködik e....
100% megbízható kocsi, a gond a korral van, vagyis nem a kor hanem az ex tulajdonosok, hogy lelakták!
Hidd el nem kevés munka és pénz rendberakni őket!
A valóban jók kint már meg 4000euro körül mozognak!!!!
Fék generál kb. 30/tengely
futómű 100/tengely
lengéscsillapítók minőségi 30/db tól
[link] -n meg megtudod nézni gyáriban mi nem rendelhető már hozzá és árakat meg a [link] -n
Utángyártott cuccok árai meg a [link] -n olcsó.
Nekem "még" csak 520i vanosos van, de átakarom füzni 528 vagy 530ra ha már minden kész, mert szakadt kocsit nem tuningolok, viszont a 20i lendületből megy csak és érezni sok az eltérés a 25i höz képest.
M20B20 végképp felejtős az eszik de nem megy.
M20B25 elmegy, de korszerűtlen.
M30B35 jó móka csak ritka és korszerűtlen de bődületes nyomaték, ilyet találsz szeretni fogod.
M50B20 pörgetve megy és eszik
M50B20tu pörgetve megy és ha nempörgeted nem eszik
M50B25 egész jól fogyaszt és megy
M50B25tu ez a legjobb döntés megy mint atom de keveset eszik.
V8 blokkokat meg a 4hengerest és dízelt nem írtam, mert azt nem kérded...
https://www.youtube.com/watch?v=jFUhWRYefl4
kis ízelítő, hidd el szeretnivaló kuuurva csak legyen pénzed! Inkább ez, mint egy mai műanyag-lendkerekes-laposelemes-kétturbos-háromhengeres ócskaság!
Viszont nem olcsóbb, mint egy új kocsi, mert prémium kategóriás és 20-25éves!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!