Egy 60/4 simson ami 8000 fordulatra hangolt és ugyan ilyen rezó meg 21 amal karbival elbírja a megszakító?
Figyelt kérdés
2016. febr. 9. 20:46
1/2 anonim 



válasza:





az a baj a megszakítós gyújtással, hogy a fordulatszám emelkedésével késni kezd, vagyis csökken a beállított előgyújtás, amitől csökken a hatásfok, vagyis gyengébb a motor... szerezz be egy tirisztorost, de egy babettáé még jobb, mert könnyű a lendkerék, elég komoly láncfűrész szerű gázreakciója lesz, sokkal gyorsabban pörög fel és jobban harap ha odahúzol, én imádtam
2/2 anonim 



válasza:





kb. 8-9e a határa a mekszakitónak, persze nem a simson utángyártottnak hanem egy "profinak" amik a 70es évekbeli japán motorokban voltak.
Ennyire tuningolt motorhoz viszont rendes gyujtásgörbe kellene azt meg mikrovezérlővel fogod tudni megcsinálni akkor meg már ugyis felesleges a mekszakitó(mert a lényege a mekszakitonak a nagy áram), a mikrovezérlős gyujtás meg lehet akár induktiv akár halljeladós, bármilyen elven működő csak lekell illeszteni a vezérlőhöz a vezérlővel meg meghajtani a nagyáraműrészt(pl. egy igbt t vagy fetet).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!