Joggal félünk ilyen árban a BMW, Audi, Mercedes triótól?
A helyzetünk egyedi de felvázolom gyorsan. Apámmal közösen vennénk egy autót. A keret még nincs letisztázva maximum kb 5 millió. Az autókból lehet kicsit alkudni is tehát ennyiért már meg kapnánk az F10 széria olcsóbb darabjait (520,525d) kb 200.000 kilométerrel de inkább kevesebbel. Ennek a párját a 2009 es Mercedes W212-t olcsóbban (4.5-5millió) és kisebb futásteljesítménnyel is találtunk de a BMW az amit szívesebben vennénk. A másik verzió egy olcsóbb maximum 4 milliós E60 (de lehet, hogy 3-3.5 millió). Ezekben a kilométer eltérő van ami a korához képest nem túl sok, van ami igen. Láttunk 130 ezerrel meg 300 ezerrel is. Ezek faceliftesek lennének.
Legjobb az lenne ha BMW-t vennénk, de akár lehet faceliftes Audi A6 C6 is ebben az árban ha a más okból nem lehet BMW. A következő generáció a C7 nem jönne ki ennyi pénzből. A fent tartására lenne elég pénzünk de ha nem muszáj akkor nem hagynánk ott a szervizekkor horribilis összegeket javíttatásra. Azt, hogy prémium létére drágább fent tartani abba még bele egyeznénk. De ezeknél az autóknál elő fordulhat bármikor fél vagy egymilliós szerviz is? Esetleg az E60/C6 fent tartása kb annyi lehetne mint az F10-é? Olyan sokan vesznek sokkal olcsóbb, öregebb prémium autókat de ha már komolyabb összeget rá szánsz egy fiatalabbra akkor sem lehetsz biztonságban? Egyelőre ezek a modellek érdekelnek minket.
5 milláért éri meg a legjobban ezeket venni, ennyiért még kapsz 5-6 éveset, ami még újszerű és megvan a presztízse is, nem egy romhalmaz.
Nem kell félni ezektől, jó autó mind. Én Audit ajánlanék, de a C7-es ennyiből tényleg nem jön ki, inkább akkor az F10-es, mert újabb konstrukció, és jó autók.
Én egy 520d- t vennék abból ami leritál(F10), nem olyan vészes a 200 ezer km, mert ezek az autók elmennek mégegyszer ennyit, viszont 200 ezer km-nél komoly karbantartási igénye lehet az autónak, ezt számisd bele.
De csak egy ötlet, 5 millió forintért egy elég jól felszerelt hyundai-t tud venni az ember, nem tudom mennyit lesz használva a BMW, de apum 2 év alatt 170 ezer km-t beletett a kocsiba, és 5 évig kilóméter korlátozás nélkül garanciális. De ez tényleg csak egy ötlet. Van aki imádja a német kocsikat, de mikor audi A 6-ba 5 évesen egy új motort kell venni az annyira nem vicces, 3,0 diesel 270 ezer kilómétert bírt. Persze nem ez a jellemző és nagyon jó kocsi az audi, meg a német márkák, de kicsit gondolkodj, 5 millió forintért lehet kapni szalonból vadi új autót, nem BMW nem Audi, de 0 km-es. Szerintem aki eladja a kocsit 200 e km-el miért adja el ? Mert vagy sokat kell rá költeni, vagy mert újra cseréli, mert megteheti hogy újat vegyen. Ja és biztos,hogy apud is ezt mondaná amit én,ha végig olvasná. Én megértem egy BMW vagy Audi az egy érzés, de nem biztos mindenkinek megéri.
Mondju ti legalább nem 1 milliobol akartak bmw-t, ennyi pénzért lehet jót venni. Fenntartás, 200 ezer km után bármi előfordulhat, hiába prémium márka és nem jellemző, de nem tudhatod az előző tulaj milyen szar üzemanyagot tankolt bele, motortól, felfüggesztésen át bármi lehet, és mind -mind több száz ezer ft lehet. Ezért mondom gondold át, ha nem ragaszkodol a német márkákhoz, ezért egy nagyon jó szalon autó vagy szalonból próba autó vehető.
Én 2014-ben vettem egy 2007-es E90-est 3,5M-ért.
Ez akkoriban ennyiért nem tartozott a legolcsóbbak közé, viszont cserébe kaptam egy Magyarországon újonnan üzembehelyezett, végig márkaszervízbe hordott keveset futott újszerű állapotú autót, profi lopásvédelemmel.
Szóval ebből kiindulva lehet találni megkímélt E60-asokat is amikre nem kell egyből a gatyád rákölteni, idővel nyilván ez-az tönkre fog menni, de ezt bele kell kalkulálni.
Én amúgy bármennyire is jobban tetszik az F10-es biztos, hogy inkább egy megkímélt drágább E60-ast vennék, mint egy éppen, hogy belefér a keretbe F10-est, ugyanis tetszik nem tetszik, olcsó húsnak híg a leve.
Az ár legtöbbször tükrözi az állapotot.
Én amikor 3as BMW-t kerestem, döbbentem rá, hogy mi a különbség a hasonló évjáratú 2 milliós és a 3,5 milliós E90 között.
Attól függ mire kell.
A 2008 végi E60 tudja azt amit ma egy autónak tudnia kell, és az egész más, mint egy 2003-mas. De ha mutogatásra kell, akkor bizony az is szinte pont úgy néz ki, mint a 2003-mas E60, és akkor majd kapod a megjegyzést, hogy valakinek az unokatéstvérének a barátjának a szomszédja vett 2003-mas E60-ast 1,8 millió foritért 180 ezer km-mel (780 ezer esetleg). De ha ezek nem érdekelnek, akkor veszel egy 2008 végi E60-ast, vagy egy faceliftes 2009-es Audi A6 C6-ot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!