Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson s51 mitől lehet gyengéb...

Simson s51 mitől lehet gyengébb melegen?

Figyelt kérdés
Van egy elég jó állapotban lévő simsonom, szinte semmi baja, indul mindíg, meg megy is minden rendben van vele, viszont amikor elindítom és elindulok még tök jó minden még "harap" rendesen :D Aztán mikor bemelegszik, akkor már mintha kicsit erőtlenebbül menne, de 60 fölötti sebességekre képes bármikor, csak mintha a nyomaték csökkenne.Ez mitől lehet?esetleg silány minőségű utángyártott henger, vagy valami beállítás kérdése?

2016. febr. 1. 18:10
 1/8 anonim ***** válasza:
Nyugi, ez normális. Ha át van melegedve már a henger és a forgattyús ház is akkor romlik a henger töltési foka, mert a beszívott levegő is átmelegszik ezért ritkábbá válik, vagyis végső soron kevesebb oxigén jut az égéstérbe, ez keverékdúsulást is okoz ezzel párhuzamosan, tehát romlik az égés minősége, csökken a teljesítmény. A Simson hűtése nem szabályozható, tehát a henger hőmérséklete mindig "annyi amennyi". A vízhűtés itt hatalmas előnnyel bír, mert azzal viszonylag alacsony értéken lehet tartani a hőfokot szabályozottan. A 2T versenymotorok üzemi hőmérsékelete 50-60 fok körül van, vagyis éppen csak annyi, hogy a benzin ne csapódjon ki a hideg hengerfalra, szívócsatornában.
2016. febr. 1. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
És ezt karburátor állítással sem lehetne orvosolni valamilyen szinten?
2016. febr. 1. 19:53
 3/8 anonim ***** válasza:
Szinte az összes kétütemű motor,főleg a kisebb köbcentisek,érezhetően jobban mennek míg hidegek!A fent leírt dolgok miatt!Viszont ha elkezded basztatni a keveréket akkor meg hidegen csak kínlódni fog,mert akkor meg nagyon szegény lesz neki a keverék!
2016. febr. 1. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, akkor egy picit megnyugodtam, és nem fogok feleslegesen hozzányúlni ha nem muszáj :D
2016. febr. 1. 21:33
 5/8 anonim ***** válasza:
Először is megnézném(egy hosszabb egyenletes út után)a gyertyaképet.Amennyiben helyes hőértékű gyertyát használsz annak az elektródái száraz szürkés-barnás színűek.Amenyibben a feketébb felé megy a szineződés ill bársonyosan fekete akkor az bizony a túl dús keverék(benzin-levegő) csalhatatlan jele.Hidegen próbáld szívató nélkül indítani,ha indul akkor az sajnos nem jó,akkor tuti sokat kap,pont ezért kezd melegen "fulladni".
2016. febr. 2. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Nem régiben néztem a gyertyát, és én jónak véltem, általában úgy indítom h gyújtás nélkül 2 rúgás szivatóval, utána szivatót félig vissza és gyújtással egy rugás és a motor indul.
2016. febr. 2. 18:04
 7/8 anonim ***** válasza:

"gyújtás nélkül 2 rúgás szivatóval, utána szivatót félig vissza és gyújtással egy rugás és a motor indul."


Eddig ez jó,de azért írtam,hogy szívató nélkül próbáld indítani.

2016. febr. 2. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Szivató nélkül nehezen indul, az előző hozzászólást úgy értettem hogy úgy szoktam indítani, mert szivató nélkül rugdalhatnám egy darabig :D
2016. febr. 2. 21:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!