Mikor jobb idő volt,akkor is volt hogy sokáig kellet indítózni,de csak akkor mikor nem volt pár napig használva.Mintha elengedte volna az üzemanyagot.Hidegben meg ha beindul,nem lehet a gázt húzni neki mert visszatorpan,csak lassan gyorsul.Víz lehet a rendszerben valahol?
2016. jan. 23. 14:08
1/7 anonim válasza:
Enyém is ilyen,tökmindegy hogy hidegvan-e..
Egy hét állás után a vákumos benzincsap elengedi a naftát,10 percig rugdosom mire életre kel..
2016. jan. 23. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Hidegben benzinben dúsabb benzin-levegő keverék lenne szükséges a könnyebb indításhoz. Ha jól emlékszem a robogómra akkor azon nem is volt hidegindító. Más kismotorokon (pl. Babetta) ez annyi szokott lenni hogy egy mechanikus szerkezet az indítás idejére kissé elzárja a levegőnyílás útját a karburátoron. Vagy olyan megoldás is szokott lenni (pl. Simson) hogy az úszót lenyomják hogy kissé túltöltődjön benzinnel az úszóház.
Miután beindult a robogód, a motor bemelegedése után jól kell üzemelnie.
2016. jan. 23. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Az enyém is nehezen indul pár hét állás után, ezért szoktam időnként beindítani télen is.
Miután már beindult akkor mennie kell rendesen, az még nem baj ha 1-2 percet várni kell elindulás előtt.
2016. jan. 23. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Már régen foglalkoztam motorokkal (és inkább a nem robogó szerűekkel), de úgy emlékszem hogy elektromos benzincsapjuk van. Tehát csak akkor nyílik meg a benzincsap ha ráadod a gyújtást. Ezért a karburátor üres úszóháza esetén kell egy kis idő míg megtelik. Egyik típusnál ilyen volt, már nem tudom melyiknél. Hidegben meg előnytelen is ha az úszóház benzinszintje még alacsony.
2016. jan. 23. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Még majdnem nem is az volna a problem hogy nehezen indul,hanem hogy ha beindul,ès mennék vele,gázthúzok,ès nemhogy menne,hanem visszatorpan alapjáratra kb.
Akkor vissza engedem a gázt,és csak lassan húzva kezd észhez térni.De ha kanyarhoz èrek,megint nem tudok gyorsulni, csak t.kölök szinte alapjáraton mert nem tudok nagyobb gàzt húzni,így megint nyögve nyelősen gyorsul.
Hogy ez mitől lehet?
2016. jan. 23. 15:12
6/7 anonim válasza:
Vákuumos benzincsap van rajtuk általában, a szívótorok környékéről szerzett vákuum nyitja ki a csapot, ami egy másik csatornán feltölti a karburátort. Ha leáll a motor, rögtön elzár. Szerintem nem ez a gond. Én az automata szivató környékén néznék szét elsősorban, ami hasonlóan működik mint egy Simsoné (ami semmit nem csinál amúgy az úszóval amúgy, hanem megnyit egy másik csatornát és egy nagyobb fúvókán beleporlasztja a benzint az úszóházból). Én a gyújtás hibát kizárnám elsősorban (de akár még az is lehet). Azt kellene megtudni, hogy túl dús, vagy szegény a keverék, mert mindkettő esetben ugyan úgy lehöröghet. Így netes segítségnyújtás miatt azt javasolnám, hogy egy gyertyakép vizsgálat talán segíthetne, mert máson nem tudunk elindulni. Szerintem szegény keveréked van valamiért. 2, vagy 4 ütemű? Milyen motor egyáltalán? Nem értem hogyan lehet úgy feltenni egy műszaki kérdést, hogy ilyen alap adatokat nem írunk le...
2016. jan. 23. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Ez jogos, semmi konkrét infó, egyébként nekem is ilyen problémám van enyém 2 ütemű 50 es Minarelli blokkos, télen ha 2-3 hétig áll utána kb 20-25 rugásra indul el, kézi szivatós. Ha gyakrabban indítom be ( heti 1x) akkor viszont indul olyan 5-6 rugásra, nyáron pedig szinte mindig indul max 3-4 ik rugásra.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!