Fékezi a kerekeket az autó, kerékkipörgéskor? Illetve lehet hogy annak van szaga ilyenkor?
Fel akartam menni egy kisebb hegyre, hogy meddig jutok el, aztán megálltam a közepén el akartam indulni kikapcsolt ASR-el, és figyeltem a km órát, hogy 20 ig kilendül aztán visszamegy 5-re megint vissza 10 ig, közbe ugyanúgy nyomtam a gázt, lehet azért esik vissza a km óra amikor kipörög a kerék, mert az elektronikus diffizár lefékezi a kereket?
És fura szag volt utána, nem mondanám, hogy éget szag, hanem olyan semmihez sem hasonlítható, de ki kellett szellőztetni az autót utána.
4 kerék meghajtású az autó. normális a "szag" megjelenése "kapartatás" után?
ha azt mondaná valaki, hogy azért volt szag, mert nagyon terheltem, azt meg kell cáfoljam, mert egyenes sík úton tükörjégen is elindultam álló helyzetből, direkt kipörgettem a kerekeket, felváltottam kettőbe is, ott is kipörgött, aztán mentem tovább finoman, és ugyanez a szag megjelent.
Vagy ez csak gumi szag lenne? mert nem égett gumi szag volt az biztos, de jegen nem tudom felhevül-e annyira a gumi hogy ilyen szagot engedjen magából.
Mert ha nagyon gyorsan indulok sík úton, és nem kell a 4 kerék hajtásnak dolgoznia akárhogy terhelem nincs ez a szag.
Hát tudomásom szerint a differenciálzár nem tud fékezni. Az csak kiiktatja a differenciálművet, vagyis zárja.
Meg amúgy sem kéne illatoznia.
Akkor inkább a gumiszag. De szerzel egy infrás hőmérőt és leméred a kerékhőmérsékletet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!