Ha valaki TDI-t tuningol, akkor miért szokták visszaépíteni elektronikusról teljesen mecsanikus adagolásúra, miért bírják jobban a tuningot a közvetlen befecskendezős motorok, mint a kamrásak?
Figyelt kérdés
2016. jan. 19. 17:56
1/3 anonim válasza:
Mert ez a legegyszerűbb megoldás és kevesebb szaktudást igényel mint egy "common rail tuning". Egy nagyobb Bosch adagoló és már kész is. A kamrás motornál a kamra mérete meghatározza a befecskendezhető üzemanyag mennyiségét. A kamrás motor kevésbé hatékony, több hulladékhőt termel ezért a hengerfej drasztikus hőhatásnak van kitéve egy erősebb tuning következtében.
2/3 anonim válasza:
de azért ne szomorkodj akár a duplájára is felhúzható egy kamrás motor is :)
3/3 A kérdező kommentje:
értem, köszönöm a válaszokat!
2016. jan. 20. 16:03
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!