Miért különbözik a lóerő?
OFF:
Én inkább a Smartot, mivel acél a teteje, és ahhoz képest, hogy milyen kicsi autó, a törésteszten mérföldekkel megelőzi a ladát.
A lada csak egy kocka bádogdoboz, amivel ha nekimész valaminek, semmi gyűrődési zóna stb.
Nem mintha a Smart-on nagy lenne a gyűrődési zóna, de legalább modern technikával készült, nem úgy mint a Lada.
Jó, van olyan régebbi autó, aminek feelingje van. :)
Az újaknál ez a tulajdonság sajna eltűnt.
Túl precízen és túl kényelmesre csinálják őket.
Az Aprilia kétütemű, így abból 30 lóerőt kihozni gyerekjáték.
A Yamaha négyütemú, így abból 15 lóerőt LEHET kihozni, és nem többet.
azert mert az rs nem gyári
szerintem kivették belole a folytást
am azis 15 lóerős lenne
vagy még azttom elképzeln hogy valami nem gyári rajta
Utolsó: van gyári fojtás nélküli RS is.
Egyszerűen azért dupla annyi a teljesítménye az RS-nek, mert minden fordulatra jut egy gyújtás, míg a Yamahánál csak minden másodikra. Egységnyi lökettérfogatra dupla annyi gyújtás jut az RS-ben. Négyütem-nyelvre lefordítva ez olyan, mintha az RS-ben sorkettes 250ccm-es motor lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!