Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2T robogó főtengely szimering...

2T robogó főtengely szimering jelei?

Figyelt kérdés
70-es a gép 21 black karbi van rajta. Egyszerűen nem lehet be állítani. Egyik nap 72 fő fúvókával normálisan megy. Aztán másnap fullad, gyertyakép alapján kevés neki. 86-os főfúvit is raktam bele azzal sok volt neki,aztán ma azzal is fullad kis fordulaton. Valaki?
2016. jan. 14. 09:51
 1/6 joco5582 ***** válasza:
100%

Szia,

A főtengely szimmeringnek úgy hiszem más jele lenne. Gyutjás oldalon instabil alapjárat, olajteknő felől (tudom robi itt az nincs) meg masszív olajfogyás. Köpné az olajat.

Sokkal inkább arra gondolok, hogy nem stabil az üzemanyagellátásod.

Etesd külső kannából pl egy flakonból a karbit. Például nekem van egy olajos flakonom, amire műanyagforrasztottam egy benzincső csatlakozót. Nem egy szép látvány, nem is feltétlenül az örökkévalóságnak készült, de gyorsan megvan és minden háztartásban akad. A flakont dróttal a szatyorakasztóra lehet rakni, így szépen folyik és nem zavar a próbakör alatt.

Aztán a sport légszűrőt meg ilyen,olyan házi flexicsöveket ha lehet felejtsd el. Sokat nem véd, de legalább írtó hangos torokhangja lesz a motornak.

Rakd vissza a gyárit, vagy ha azt nem akkor válassz olyan légszűrőt ami nem szív falsot, nem húzza le a karbit súlyánál fogva. Nézd meg azt is, hogy ha szivacsos nem zárja-e el valami a levegő utját, nincs-e átfordulva a szivacs ilyesmi.

Aztán főfúvókázás előről. Tudod nagyobbról egyre kisebb felé

Remélem segítettem

2016. jan. 14. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Szia. Mindenféle képpen megfogadom a tanácsod és csinálok egy olyasmi flakont amit emlitettél. Van valami eredmény azonnal írok. Köszönöm válaszod.
2016. jan. 14. 16:34
 3/6 A kérdező kommentje:
Megpróbáltam a flakonos megoldást. Ugyan úgy fulladt, aztán emeltem az úszó szinten, és majdnem teljesen kitekert levegő-keverék állító csavarnál nem fulladt. Szóval most így nem fullad, Majd hétvégén kap egy normális beállítást. 86-os főfúvi van benne. Amúgy polini szivacsos sportszűrő van rajta. Gondolkodok hogy veszek rá egy gyári légszűrőt, aztán bele egy malossi red filter-t. Am Gilera Runner -ől van szó :)
2016. jan. 14. 18:21
 4/6 joco5582 ***** válasza:

Szia,

Sok sikert hozzá. Nincs jó tapasztalatom ezekkel a sportlégszűrőkkel, jobb lesz a gyári.

Másrészt gondolkodtam a kitekert levegőcsavaron. Amit írtál. De sehogy nem áll össze. Végül is milyen fordulatszámtartormányban fullad. Alul vagy felöl?

Csináltál már főfúvókázást maxi gáz alapján?

2016. jan. 15. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Helló. Elindulásnál fulladt, alacson fordulaton. Játszok a gázzal akkor felpörgött jól. Nekem se áll össze sehogy se a kép. Hogy érted a maxi gáz alapján a főfúvókázást?
2016. jan. 15. 16:32
 6/6 joco5582 ***** válasza:

Azért mert a főfúvóka kiválasztása Mindennek az alapja. De azt csak teljes gázállásban lehet kitapasztalni, hogy jó-e vagy sem.

Tehát rakj be egy nagyot, és Menj maxi gázzal. Nem szabad ilyenkor figyelni hogy gyorsul, milyen lenn stb.

Maxi gázon jegyzetej. Mekkora volt a max sebesség, milyen a gyertyakép. Aztán rakj bele egyel kisebb főfúvókát és csináld ugyanezt. A játék addig megy míg érezhetően lecsökken a teljesítmény. Akkor tudjuk hogy az egyel nagyobb biztosítja a legnagyobb sebességet a legkevesebb üzemanyaggal.

Alacsony fordulatot es kozeptartomany csak ezután állítunk.

2016. jan. 16. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!