Te melyik autot valasztanad (kepek)?
Kep1:
Kep2:
Kep3: [link]
Kep3: [link]
Kep3: [link]
Kep4: [link]
Kep5: [link]
Kep6: [link]
Kep7: [link]
Koszi elore is :)
Én ezt:
Az egyik fő indokom az, hogy háztól, tulajtól vennéd, és 7 éve az övé, tehát nem 2 hónapja hozta be olaszból törötten. És tényleg nagyon szép, megkímélt autó a képek alapján.
Ezt!
De nem értek valamit, én úgytudom sperr csak M3 ban volt ennél a szériánál már és írnak valami elektromos difizárat.
Ez egész felszerelt kocsinak látszik, bár pár dolog hiányzik belőle de a többihez képest ez a legjobb.
a mezei e46-okban semmilyen sperr nem volt, csak az M3-ban
16i-t biztos nem vennék, semmilyen motorral, a régi motor megbízható, de gyenge, az új jobban megy, de problémásabb
legjobb motor az M43-as 18i, viszonylag jól megy és bő 1 literrel kevesebbet eszik, mint a 20i, viszont nincs is olyan hangja... azt is érdemes tudni, hogy a legkisebb 6 hengeres 150 lovas 20i és a legnagyobb 230 lovas 30i fogyasztása között kb fél liter a különbség, viszont van köztük 110Nm és 80 lóerő, ami rengeteg, egy 30i gyakorlatilag egy sportautó, kb 6,5s 0-100-ra képes, a 20i 10 másodperces 0-100-at tud, ezt nagyon-nagyon sok autó megfutja...
ha futja rá, én 25i-től felfelé keresnék 6 hengerest, vagy ha nagyon számít a fenntarthatóság és a fogyasztás, M43-as 18i
Jól felment az áruk az utóbbi időben, látszik, hogy a nepperek nem hordják már ezeket kamionszámra Magyarországra. Sokat elbontottak már alaktrésznek, csökken a számuk.
Szerintem te is gondold át, mert...
Ezek még mindig a legolcsóbbak abból a sorozatból. Semmilyen autótípusból nem éri megvenni a legolcsóbbakat, mert sokat kell rájuk költeni. Ha van még ezen felül költőpénzed rá, akkor ok.
Nehéz őket eladni, kevesen vesznek már BMW-t. A legtöbb BMW-t kereső már csak márkarajongó és elég jól körbenézik. Ha rajongó vagy akkor ok.
Én a 2. linkről a 320i-t nézném meg a helyedben (amúgy én egyiket sem, mert más márkát fogok venni külföldre költözés után, de bajom nincs a BMW márkával sem).
Nem murvás kereskedésben van, hanem szalonban aminek van szerivze is. Valószínűleg azért átnézték, ne hibás autót adjanak el.
Lehet, ennél van a legtöbb esély arra, hogy valós km (ami azért jó, mert tudod, mit és mikor kell esetleg majd következőként cserélni).
Nyilván erre is rakj félre pár százezret, csak a jóféle olaj, szűrők, minkadíj miatt beleugrik egy 50-es.
15 éves, úgyhogy nagyon ajánlott egy plusz üregvédelem, alvázvédelem. A karosszériát is ajánlott leápolni, ha kőfelverődések, karcolások vannak rajta, azokat is kezelni.
17-es felni van alatta, ha ezekkel kapod, akkor drága lesz rá a gumi. Ami rajta van és a téli szett nem szoktak éppenséggel újak lenni, számolj gumivételre is mintegy 100 ezret legalább és az csak a téli, ha valami jobbfélét veszel rá.
Szerintem erre hamar lecsapnak mások is.
A többit is megnézheted, érdemes még magánszemélytől is venni (vagy úgy mondanám érdemesebb, mint murvás neppertől). De akkor inkább rajongótól, aki az utolsó csavarig, karcolásig ismeri.
Frissen külföldről hozottat sem érdemes megvenni neppertől, vagy ügyeskedő magánembertől (aki direkt eladásra hozta), mert borítékolható a szívás és ezek a külföldről hozottak óráját is mindig visszatekerik.
Látom valamelyiknél kiemelték, hogy 1 év gar, amit kereskedőnek amúgyis adnia kell rá, de tudni kell, hogy az csak szavatosság ami azt jelenti, hogy az eladáskor is bizonyíthatóan fennálló hiba esetén javíttatja meg a saját költségén. Sok vita volt már ilyenekből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!