Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Motor vásárlását tervezem....

Motor vásárlását tervezem. Suzuki dr, yamaha dt, xt?

Figyelt kérdés
Elsősorban a fő szempont az ár, amely 1000euró körül kell hogy legyen. A motort városban és terepen szeretném használni, tehát a célnak megfelelő modellt keresek. A legjobb a 4t lenne mivel egyszerűen és olcsón akarok tankolni. 125 től 300 cm3ig bármilyen lehet. Tetszik a dt de abból ha jól tudom nincs 4 ütemű. Milyen motort ajánlanátok nekem?

2016. jan. 10. 01:08
 1/4 joco5582 ***** válasza:

Szia,

Én mindenképp kipróbálnék egy 125 4t-t. Lehet az naked is, nem feltétlenül enduro. El is mondom miért. Még nem találkoztam olyannal, aki egy szezon alatt ne nőtte volna ki. Ha élmény motorozni akarsz, nem pedig spórolósan munkába járni a 125ccm egyszerűen kevés. Az egy dolog nem lesz nagy csinnadratta gázhúzásra, de országúton 90-120-as tempó között a safety car mögé szorulsz (IFA, MTZ, Niva bármi).


Mondjuk ha nem száguldozni akarsz, csak úgy krúzolni a természetben + városban járkálni tökéletes.

2016. jan. 11. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
yamaha xt 125
2016. jan. 11. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Persze most nem nagy gond ha kicsivel többet kell költsek rá. Csak akkor ha már költök akkor legyen jó. Nagyon extrém helyre nem vinném de azért menjen el az erdő között.a dt-ből van 4t? Vagy ezekre a célokra melyik lenne ideális? Nem bánnám ha 250 lenne, sőt...csak még nem kaptam modellt belőle.
2016. jan. 12. 14:19
 4/4 joco5582 ***** válasza:

Ha lehet ajánlani mindenképp olyat vegyél amire a legkevesebbet kell költeni. Mert ha fel kell újítani az komoly költség és összességében nem éri meg.

4T motornál gyakorlatilag gazdasági totál kár. Akkor mindenképp 2t-t vegyél mert egy főtengely csere, dugóval meg henger furatással még mindíg egyszerűbben elvégezhető mint egy 4t-s henger, vezérlés, szelep, dugó csere.


Ilyen értékhatárban minden komoly költség. Esztétikát rendbehozni, motort felújítani, vagy akár felgumizni.

Csak elgondolkodtatónak, egy jól ismert motornál.

S51 kicsit ütött kopott az árlista alján. Nem is fut szépen.Majd mi otthon felújítjuk jeligével:

Főtengely: 12000-26000ft

Henger, hengerfej dugó: 20000ft-...

Kuplung: 10000ft

Gumi: 15000ft

Beleöntesz kb 100000ft és ebből kívülről semmi nem látszik.

Másik példa:

Minarelli AM6 :

Számolj rá 20%-ot.Plusz vegyük fel a listába:

Membrán, Membránház

Légszűrő, teleszkópfelújítás, kipu javítás

Gumi alkatrész bizbasz ez az.

XT600E motor esetén:

Csak egy példát írok, mert a többit már leírni se érdemes:

Karburátor gumi szívócsonk 25000ft párban. Gyári 50000ft párban. Pedig minden idős motorban megadja magát, és helyettesíteni se lehet.

Vezérlés csere, mert ugye bontott láncot és kopott fogaskereket nincs értelme betenni. 20000ft + 50000ft stb


Tudom ritka hogy mindent egyszerre kell cserélni, de az is ritka, hogy egy kopott főtengely új hengerrel sokáig működjön.

Remélem segítettem

2016. jan. 13. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!