Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért csak az amerikaiak...

Miért csak az amerikaiak tudnak rendes autót gyártani?

Figyelt kérdés
Ott 5-6 millió forint egy Ford Mustang például, itthon meg a belépő kategóriájú sportnak csúfolt kocsik többe kerülnek. A Suzuki, Honda stb. gyárak, akik jó ár értékarányú kocsikat gyártanak, miért nem képesek normális teljesítményű könnyű karosszériájú autókat gyártani? Pedig biztos lenne rá elég nagy kereslet.
2016. jan. 9. 13:46
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

A Mustang a jelenlegi genrerációt leszámítva egy nagyon primitív autó, de ott Amerikában ez nem akkora hátrány, sőt. Most az hogy V8-as motor (is) van benne, attól még nem egy technikai csoda. 8 hengeres motort gyártani valójában nem kerül olyan sokba hogy milliókkal drágítsa az autót. Ráadásul odaát rengeteget gyártanak belőlük ami olcsóbbá teszi egy darabra nézve. Mások ott az adózási szabályok, nincs hatalmas ÁFA meg ilyen olyan lehúzás mint itt. Ott nem jelent luxust a 8 henger önmagában, mert a kisebb teherautókban is az van, tehát a gyártók sem tudják erre apellálva magasan tartani az árakat. Az első szériás Mustang megalkotásakor a cél az volt hogy megfizethető "örömautót" adjanak az amerikai népnek, amit úgy értek el hogy "avítt" technikai alapokkal építettek egy látványos és hangulatos, ottani mércével kis autót.

Ezt a receptet más gyártók is próbálták alkalmazni, nem is kevés sikerrel, de a Mustang utolérhetetlennek bizonyult.

2016. jan. 9. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

A kérdező nem kérdezett, hanem kérdésbe csomagolt véleményt írt.

MOndjuk a normális teljesítmény és könnyű karosszéria emlegetésére az amerikai guruló budikkal kapcsolatban elkapott a sírva röhögés...


Egészen a közelmúltig amerika szart csinált, nem autót.

Ugyanaz a pár blokk, (bigblock, smallblock) minde gyáértónak megvolt, valami létraalváz, amire rátákoltak valami bádogbódét. Aztán ha fülkéje és platója volt, akkor hasznonjármű, ha meg két ajtaja és műbőrbevonatú teteje, akkor sportkocsi volt.

És ugyanaz a nyomórudas vényóc harákolt benne, forgatva az olajakvarós automata váltót, és a merev hátsó hídban lévő difit.

Technikailag, és a kidolgozás minőségét tekintve a nagy nulla volt.

Egy európai vagy japán gyártó autói ezzel szemben fel tudtak mutatni némi technikát, és kidolgozásbeli igányességet is.

2016. jan. 9. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
100%

Az amerikai autógyártás csúcsát én a Teslában látom. Vannak hátrányai, merthogy teljesen elektromos hajtású és meg kell tudni oldani a töltését. Hátránya még, hogy a konzervatívabb autósok idegenkednek tőle. Nem egy olcsóság, de ha azt nézzük miket tud, hogy egyben jó családi és sport autónak is, akkor reális az ára.

A Ford Mustang nyers sportos autónak tökéletes, lehet kapni Európában, ahol az alap Ecoboost változat 12 millió. A Mustang akkor igazán jó, ha az USA-ban veszed és ott használod.

2016. jan. 9. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

Amerikaiak mióta tudnak autót gyártani?

kb. van az Alfa 75 -ig(utána alfacimkés pudva fiát), meg az összes Merci, Bmw és kész.


Az, hogy hol mennyi egy termék az már politika, nem csak az autók ára ilyen, sok minden máshol olcsóbb, mint itthon de van ahol meg a benzin 100ft alatt csak épp ott nem fogsz almát meg körtét szedni nyáron az útszéli fákról!

Költözz amerikába ha neked az tetszik!

2016. jan. 9. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

Szerintem is csak a Tesla jeleneti az amerikai autogyartas csucsat. Annak ellenere hogy Challengerem van es imadom, ossze sem hasonlithato az europai/japcsi autokkal. Volt Infinitim, 4 evesen vettem, hajtottak eleget megis egy alapos kulso/belso mosas utan olyan volt mint ujkoraban. A karosszeria elemek illesztese, az uttartasa, motorilag, stb. mindenhogy egyben volt, es egy alom volt vezetni. A Honda Accordomat pedig nem is emlitem, elnyuhetetlen volt.


A mostani V8 csoda pedig meg csak az otodiket tapossa es tobb helyen csorog/zorog mint nem. Az illesztesei siralmasak, a belseje esik szet, tobb visszahivasa is volt, komoly reszeket kellett cserelni, nemcsak ilyen belso tukor izzo hiba, hanem vezerles csuszas, legzsak meghibasodas, stb.


Egyaltalan nem tudnak az amcsik kocsit csinalni ha az europai vasakkal hasonlitjuk oket ossze.

Persze a nagy atlag igenytelen amerikait meg lehet vakitani egy feltuno Camaroval vagy Mustanggal de sokkal rosszabbul viselik az ido fogat mint a japan (vagy nemet) autok.

2016. jan. 12. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 anonim ***** válasza:

1-2 milliót tévedtél mert egy 2016-os Mustang kb 8,5 millió.

Tény hogy így se drága ahhoz képest hogy nálunk egy kisautóért kérnek 3,5 milliót. Ez nem az autók hibája hanem a gazdaságé.

Ott többen tehetik meg hogy ilyen autót vegyenek, sok fajta autó van és a gyártók, kereskedők versenyeznek hogy ki tudja a legtöbbet eladni. Az adó is kevesebb amit az államnak fizetnek az emberek.

Egy átlag amerikai családban jóformán mindenkinek van saját autója, lehet nem a legújabb de van vmi a segge alatt.


Mennyiért adnád a Mustang darabját ha évente 100-at adnál el és mennyiért adnád akkor ha évente 10.000et el tudnál eladni?

Nyilván kisebb haszonnal is megérné az utóbbi.

2016. febr. 14. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!