Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy csinálnak az 1.6-os,2....

Hogy csinálnak az 1.6-os,2. 0-es benzines motorokból 1000 lóerős fenevadakat?

2016. jan. 7. 11:27
 1/5 anonim ***** válasza:

jó kérdés...nem néztem meg a videót, de pont ezért szorongatják új szabályokkal az F1 motortrvezőket, mert sok az ezer lóerő ezekhez az autókhoz..

a hétköznapi életben is ez a divat, de a széria kocsikban csak 150-200 lóerőt hoznak ki 1,6-os motorokból..igazából ezek a motortevező mérnökök, szerelők már művészei a járműgépészetnek.


aminek meglesz a böjtje...meglepően hasít az 1,2-es turbós Ford is, háromszorannyi lóerővel, mint egy normál szívó...de meddig?


tudom, nem ezt kérdezted, de arra itt nem ad senki pontos választ.az kemény titok.

2016. jan. 7. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ja igen...a Boba motoring....isten hozott az épített motorok világában!Itt nagyon kemény pénzekből nagyon komoly tuning cégek legjobb alkatrészeit pakolják össze!

Egyébként még ez nem is olyan "hú de brutális" literteljesítmény!Ha szétnézel az f1 világában,ott már évtizedekkel ezelőtt tudtak olyat,hogy az 1.5-ös motor 1200-1500lóerőt tudott!Nyilván ez semmkt nem vesz el a Boba motoring meg ennek a golfnak az értékéből!Ez egy igazi csúcskategóriás építés!

2016. jan. 7. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Röviden: nagy turbó, nagy töltőnyomás, nagy teljesítmény. Ahogy növeled a töltőnyomást, úgy nő az egy munkaütem alatt a hengerbe érkező levegő mennyisége, több levegőben több üzemanyagot lehet elégetni, abból pedig nagyobb teljesítményed lesz. Annak idején a '80-as években a turbós F1-motoroknál és a szintén turbós B-csoportos sportautóknál is ez volt a trükk: addig emelték a töltőnyomást, amíg csak lehetett. Az F1-ben egy idő után korlátozták a maximális nyomást, a B-csoportot pedig kivezették az autósportokból (bár amúgy is csak a raliban alkottak nagyot), maradtak a jobban szabályzott A és C csoportos autók.

Egyébként ennél a módszernél nem a nagy teljesítmény elérése művészet. Sokkal nehezebb azt összehozni, hogy a motor ne szakadjon szét az első padlógázra. Általában nem is hosszú élettartamú gépekről van szó.

2016. jan. 7. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Amúgy a lényeg az amit a 3-as írt!Töltőnyomás az egekbe aztán a többit ahoz igazítani!Egyébként az ilyen motlrok mind üzemórásak,amiknel egyébként állandóan benne van a pakliban,hogy valami kikönyököl!Ennél a golfnál számomra nem is a motor a legnagyobb csoda,hanem a kihajtás,hogy az hogy nem szakad széjjel!!
2016. jan. 7. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ahogy előttem is írták, annyit tennék hozzá még, hogy ezek a motorok üzemórásak. Tehát ne gondolod, hogy ezzek többezer kilómétereket kocsikáznak gondtalanul. Egyébként azért nem megy szét a motor, mert nagyon erős cuccokból van összerakva, kovácsolt hengerek, spéci főtengely, stb.
2016. jan. 7. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!