Mitől csúszhat a kuplung?
Egy 2004-es szervízkönyves 160.000km-es d4d toyota avensisról van szó, néha felugrik a fordulat 2000ről háromezerre (vagy picivel alá) gyorsítás közben.
Elegendő lenne a kuplungszettet cserélni (sachs-70.000) vagy ez magával vonzza a ketőstömegű lendkerék cseréjét is? (250-350 ezer)
én is erre gyanakszom mivel nem tapasztalható különösebb rázkódás vagy vibráció, az autó 90.000km-se kora óta nálunk van, eddíg megkapott mindent úgyhogy reménykedem nem a kettőstömegű...
Milyen jelei lennének ha az dobná be a törülközőt?
Kuplung cseréjekor ráadásként szóba jöhet még a kinyomócsapágy cseréje is. Közepesen dràga dolog.
A kettőstömegű halálát kattanás jelzi leállításkor.
De ha a kettőstömegűd egyszer beadja a kulcsot akkor is érdemes kuplungot cserélni, mert utána csak a baj lesz ha rosszul kopnak össze. Ezt (mifelénk) egyszerre szokták cserélni, de nem 160e kmnél hanem 260e nél.
U.I: hogyan sikerült ezt a 160e kmes kuplung halált összehozni? Tuning nélkül?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!