Cross motorban melyik kuplung fajta a jobb, a bowdenes vagy a hidraulikus megoldás?
Figyelt kérdés
Készülök vásárólni cross motort 450-est újonnan de nem tudom hogy melyik való cross-ozáshoz, melyik kuplung mehanika.2016. jan. 2. 16:43
1/5 anonim válasza:
Bowdenes egyszerűbb, de természetesen a hidraulikus a jobb.
2/5 anonim válasza:
Igen a hidraulikus modernebb jobb.De nem értem a kérdésed.Szerinted ez határozza meg hogy jó crossozásra?Ha egy komoly gyártó gyárt egy 450-es crossmotort az biztos hogy arra való nem séramotorozásra.Amugy meg ha incs tapasztalatod a crossokal nem ajánlom a 450-est.Inkább kissebbekkel kezdj.125 2t,250-es 4t.200-as versenyenduro(Ktm EXC 200)
3/5 A kérdező kommentje:
Az igaz az hogy építek egy cross motort, ktm 1290 super duke r blokkot akarok egy 2013-as yamaha yz 450 f-be beszerelni.
Mielőtt " úristeneznétek " elmondom hogy lesz benne egy három állásu teljesítmény változtató gomb.
Nem kell 450-es gépek mert üzemórások, meg nem is nagy nyomatékosak.
Ezért választom a V2-es blokkot.
2016. jan. 2. 19:04
4/5 anonim válasza:
Figyelj.Ez amit leirtál az szép meg jó,de ha tényleg már ilyen szinten lennél hogy motorokat alakítasz át akkor nem kérdeznél akkora baromságot.Meg mi köze a kuplunghoz a te elképzelt világverő szuperhiper crossodhoz?Ez lenne az utolsó megvitatni való kérdés.
5/5 anonim válasza:
Ja akarok venni egy uj 450-eset...Most meg már át akarsz épiteti egy 2013-asat!!??Mit hülyítesz itt minket??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!