Miért nem indulhat a nagy hidegben az autó?
Apámék Skoda Fábiája nem akar elindulni a nagy hidegben. Igaz már 13 éves a kocsi, de eddig nem volt ilyen.. Most hogy bejött a nagy hideg egyszerűen megadta magát... Az akkumulátort megnéztük műszerrel, mikor állt a kocsi a garázsban akkor 12,5 V-on maradt az akksi. De sajnos a ház előtt a parkolóban volt este, jött a -10 fok, és másnap nem akart indulni.. Áram volt, de az önindító nem indította... Testvéremmel be tudtuk tolni, úgy elindult... Ám miután apám leállt vele, és este újra útra indult volna, szintén nem indult...
Mi lehet a baja?
Valószínűnek tartom hogy az eléggé hozzá járul a problémához, hogy kell a kocsival nagyjából 50 km-t menni, mire a hűtővíz eléri az ideális hőfokot..
Esetleg valami ötlet?
-Akkumulátor
-Termosztát
Megoldás: Csere.
Egyetértek az előttem szólóval, csak kiegészíteném egy kicsit.
Az akku ilyenkor, hidegben szokta megmutatni, hogy bizony cserére érett. Minél hidegebb annál rosszabb a teljesítménye és a kor előre haladtával ez egyre látványosabb. Ezért van az, hogy a kisfogyasztókat még el tudja látni, de az önindítóhoz már nincs elég szufla benne.
A víz melegedési probléma valóban nagy eséllyel a termosztát baja lesz, azonban ez nem befolyásolja az autó indíthatóságát. Teljesen mindegy hogy hideg vagy már üzem meleg az autó, indítás után már a generátor tölti az akksit.
Értem, én nem hittem hogy az akksi baja lehet, de majd megnézzük :) A termosztát biztos rossz, de akkor az tényleg nem befolyásol semmit..
De a lámpa égett rendesen, az önindító próbálkozott, de akkor tényleg lehet az a baj..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!