Milyen baj állhat a háttérben?
Üdv!
A minap elvittem egy autószerelőhöz a kocsimat. (Audi TT 1.8t) Kuplungos, csúszik a kuplung, fent fog, cserélem az egész szerkezetet. Ezt tudtuk is, ezért is vittem el, nem volt meglepő. A baj az, hogy nagyobb fordulaton a váltás igen-igen nehézkes minden fokozatban, meg kell várni, hogy visszaessen a fordulat, és majd csak akkor tudsz váltani le-fel. Pénteken hagyom ott a kocsit, csak gondoltam megkérdezlek titeket, mit gondoltok, mi lehet a probléma? Váltó olaj? Azért lenne, mert csúszik a kuplung? Miért kell visszaesni a fordulatnak, hogy tudjak váltani?
Előre is köszönöm válaszaitokat!
Amikor csúszott könnyen vette a sebességeket?
Egyébként elég érdekes a jelenséged,általában pont gázfröccsel szoktak váltani a szerkezet kímélése érdekében
Ha alátétre kilett cserélve minden akkor reménykedj hogy csak rá kell állítani és jólesz,ha továbbra is szar akkor még ottvan az esetlegesen elgörbült váltórudazat,ha az is jó akkor sózd rá valakire az autót mert egy használt váltó is bőven 6 számjegyű lesz ráadásul lutri...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!