Vajon mi állhat a háttérben hármas felújítása kapcsán?
1: 65 milliárdos hitelből ujitják fel 41 éves szerelvényeket, amiben klíma se lesz.
2. MIért pont az oroszok nyerték a tendert ?
3: Miért nem voltunk képesek új metrót venni ?
1. Nyilván olyan megoldásra játszott a kormány, ahol valami leeshet a hazai járműjavító cégeknek is, kerül, amibe kerül. Új vonatokat itthon megfelelő kapacitással csak a Stadler gyárt, de azok nem metrók. Más kérdés, hogy az oroszok valószínűleg a reméltnél kisebb mértékbem vonnak be magyar vàllalkozàsokat.
2. Ugyanazért, amiért Paks 2-t is TENDER NÉLKÜL a Roszatoknak adta a kormány: egy kis "vzjatka" minden politikus családi büdzséjében jól jön.
3. Képesek volnánk rá, de a kormány nem ezt a megoldást választotta. Szerintem ez súlyos hiba, de ezernyi más dolog is van, amiért ezek az emberek nem érdemlik meg a választóik bizalmát.
Olvastam műszaki leírásban, hogy a felújítás során a kocsiszekrényen túl a forgóvázat is kicserélik. Magyarul semmi sem marad meg a régi kocsiból, csak az oldalán lévő pályaszámot fogják átrakni az új kocsira.
Ha új kocsikra írtak volna ki tendert, akkor a nyugati cégek ajánlatai lenyomták volna az oroszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!