Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vannak olyan sorozatban...

Vannak olyan sorozatban gyártott utcai autók, amik 9000-es fordulatszámon, vagy felette szabályoznak le? Gyári autó átalakítható, hogy elérje ezt a fordulatot?

Figyelt kérdés
egyet ismerek a bmw m5 v10, tudtok még mondani?
2016. jan. 3. 23:48
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
73%

Minek átalakítani,hogy 9000-et forogjon az A4?!?Mar megírták,hogy egy bizonyos fordulatszam után felesleges tovább porgetni a motort,mert már csak lefel zuhan a teljesitmeny es nyomatek görbe!

Amúgy meg a gyári motorodat is lehet ki tudod pörgetni 9000-ig,ha valami ügyes csipsztuningos kiüti a 7000-es tiltást a gépből.......aztán próbálkozhatsz hogy hülyére tudod-e forgatni a motort!!Bár a legbiztosabb módszer ha 3. majdnem tiltónál visszkú rod 1-esbe!!!a minimum 9000-es fordulat garantált,mont ahogy a blokk oldalán kikönyökölő dugattyu!

2016. jan. 4. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:

nem tönkretevés a cél, de értem akkor, tehát ki kell vetetni a tiltást hozzá, és ki lehet próbálni.

csak azt akarom hogy jobban kijöjjön a hangja a v6-nak.

2016. jan. 4. 00:12
 13/22 anonim ***** válasza:
100%

Jajj... valahogy mért éreztem, hogy valami ilyesmi lesz a vége... Na és hogy képzelted el? Megállsz a lámpánál, elpörgeted 9000-ig, a lányok rögtön dobják a bugyijukat a férfiak meg mennek lábat csókolni?

De ugye mindenki megcsodálhatná és hallgathatná ezt a 9000-en pörgő Audit?

2016. jan. 4. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:

az már túlzás, csak pl. az belefér, hogy egyesbe lassan elindulsz, aztán padlózód 9000-ig aztán hirtelen kiveszed üresbe, hogy ne lépd túl a sebességet túlságosan, de azért mindenki hallaná a hangját.

ürsebe lámpánál nem szeretem "túráztatni" mert nincs sportdobom.

2016. jan. 4. 00:40
 15/22 anonim ***** válasza:

És annak mi az értelme ha mindenki hallaná a hangját?


Ha oda is néznek egy Audi miatt nem fognak sehova se futni meglepetésükben, vegyél Bugattit, azzal tuti a siker, főleg ha egy ilyen kis hangoskodás után úgy indulsz, hogy pár oszlopot is megkínálsz. Napokig emlegetni fognak. :D

2016. jan. 4. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 A kérdező kommentje:

láttam már bugattit, pont tegnap este néztem egy videót, hogy egy francia srác vezeti a városba, hát sztem az Audim jobb sokkal.

annyival jobb a Bugatti, hogy erősebb, gyorsabb, nekem a hangja se tetszett, persze azért nem rossz!

De értem amit mondasz, az exklúzív autó, az Audi meg tömegtermék, igaz a sípolás ugyanaz amikor beül.

Olyan mint a R&R, abba is BMW alkatrészek vannak, de azt veszik a gazdagok, pedig a sima 7-es jobb autó.

2016. jan. 4. 00:47
 17/22 anonim ***** válasza:
37%

1.3 swift 8 ezret pörög, az már majdnem, szerintem meglenne a 9000.


[link]

2016. jan. 4. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:

Hát szerintem 1000-ből 999 ember azért csak azt a Bugattit tartaná jobbnak. :D


De komolyra fordítva a lényeg nem jött át szerintem:


Attól senki sem fog többnek tartani, hogy pörgeted a kocsit, a legtöbb ember általában csak legyint az ilyenekre, hogy már megint egy feltűnési viszketegségben szenvedő... Bugatti tulajról lehet szintén ezt gondolják, de ott az autó legalább van annyira különleges, hogy felkelti a figyelmet.

2016. jan. 4. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:
71%

Hmmm... Igen, a fordulatszámmal összefügg a teljesítmény, hiszen a teljesítmény az adott fordulatszám és az annál mérhető nyomaték szorzatából jön. Elméletileg a fordulatszám növelésével lehetne növelni a teljesítményt, de ennek vannak határai, amiket a motor felépítése és a fizika szab meg.


Az egyik ilyen az, hogy a dugattyúk alternáló (ide-oda) mozgást végeznek két végpont között, amelyekben a sebességük nulla. A dugattyúnak van tömege, ezáltal tehetetlensége is. Ebből adódóan a hozzá kapcsolt alkatrész, a hajtórúd elég komoly terhelésnek van kitéve, ez a terhelés pedig függ a fordulatszámtól.


Szóval nem lesz olyan épelméjű szaki, aki neked az egekbe emeli a tiltást, mert valszeg fél óra múlva ütnéd a kapuját, hogy mit csinált a kocsiddal, ugyanis az egyik dugattyú éppen most szaladt neki a hengerfejnek.


Piszkáld a kipufogót, azzal nehezebb bajt okozni.

2016. jan. 4. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
80%
Ha sikerül meghekkelni az ECUt akkor csinálj egy videót a 9000rpm-ről. Kíváncsi vagyok egy gyári V6-os motor túlélné-e, szerintem nagyon nem :D
2016. jan. 4. 00:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!