Vannak olyan sorozatban gyártott utcai autók, amik 9000-es fordulatszámon, vagy felette szabályoznak le? Gyári autó átalakítható, hogy elérje ezt a fordulatot?
Minek átalakítani,hogy 9000-et forogjon az A4?!?Mar megírták,hogy egy bizonyos fordulatszam után felesleges tovább porgetni a motort,mert már csak lefel zuhan a teljesitmeny es nyomatek görbe!
Amúgy meg a gyári motorodat is lehet ki tudod pörgetni 9000-ig,ha valami ügyes csipsztuningos kiüti a 7000-es tiltást a gépből.......aztán próbálkozhatsz hogy hülyére tudod-e forgatni a motort!!Bár a legbiztosabb módszer ha 3. majdnem tiltónál visszkú rod 1-esbe!!!a minimum 9000-es fordulat garantált,mont ahogy a blokk oldalán kikönyökölő dugattyu!
nem tönkretevés a cél, de értem akkor, tehát ki kell vetetni a tiltást hozzá, és ki lehet próbálni.
csak azt akarom hogy jobban kijöjjön a hangja a v6-nak.
Jajj... valahogy mért éreztem, hogy valami ilyesmi lesz a vége... Na és hogy képzelted el? Megállsz a lámpánál, elpörgeted 9000-ig, a lányok rögtön dobják a bugyijukat a férfiak meg mennek lábat csókolni?
De ugye mindenki megcsodálhatná és hallgathatná ezt a 9000-en pörgő Audit?
az már túlzás, csak pl. az belefér, hogy egyesbe lassan elindulsz, aztán padlózód 9000-ig aztán hirtelen kiveszed üresbe, hogy ne lépd túl a sebességet túlságosan, de azért mindenki hallaná a hangját.
ürsebe lámpánál nem szeretem "túráztatni" mert nincs sportdobom.
És annak mi az értelme ha mindenki hallaná a hangját?
Ha oda is néznek egy Audi miatt nem fognak sehova se futni meglepetésükben, vegyél Bugattit, azzal tuti a siker, főleg ha egy ilyen kis hangoskodás után úgy indulsz, hogy pár oszlopot is megkínálsz. Napokig emlegetni fognak. :D
láttam már bugattit, pont tegnap este néztem egy videót, hogy egy francia srác vezeti a városba, hát sztem az Audim jobb sokkal.
annyival jobb a Bugatti, hogy erősebb, gyorsabb, nekem a hangja se tetszett, persze azért nem rossz!
De értem amit mondasz, az exklúzív autó, az Audi meg tömegtermék, igaz a sípolás ugyanaz amikor beül.
Olyan mint a R&R, abba is BMW alkatrészek vannak, de azt veszik a gazdagok, pedig a sima 7-es jobb autó.
Hát szerintem 1000-ből 999 ember azért csak azt a Bugattit tartaná jobbnak. :D
De komolyra fordítva a lényeg nem jött át szerintem:
Attól senki sem fog többnek tartani, hogy pörgeted a kocsit, a legtöbb ember általában csak legyint az ilyenekre, hogy már megint egy feltűnési viszketegségben szenvedő... Bugatti tulajról lehet szintén ezt gondolják, de ott az autó legalább van annyira különleges, hogy felkelti a figyelmet.
Hmmm... Igen, a fordulatszámmal összefügg a teljesítmény, hiszen a teljesítmény az adott fordulatszám és az annál mérhető nyomaték szorzatából jön. Elméletileg a fordulatszám növelésével lehetne növelni a teljesítményt, de ennek vannak határai, amiket a motor felépítése és a fizika szab meg.
Az egyik ilyen az, hogy a dugattyúk alternáló (ide-oda) mozgást végeznek két végpont között, amelyekben a sebességük nulla. A dugattyúnak van tömege, ezáltal tehetetlensége is. Ebből adódóan a hozzá kapcsolt alkatrész, a hajtórúd elég komoly terhelésnek van kitéve, ez a terhelés pedig függ a fordulatszámtól.
Szóval nem lesz olyan épelméjű szaki, aki neked az egekbe emeli a tiltást, mert valszeg fél óra múlva ütnéd a kapuját, hogy mit csinált a kocsiddal, ugyanis az egyik dugattyú éppen most szaladt neki a hengerfejnek.
Piszkáld a kipufogót, azzal nehezebb bajt okozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!