Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Van egy BMW X5 E53 Automatám....

Van egy BMW X5 E53 Automatám. A kérdésem a következő: Betettem rükvercbe az autót és nem indult el. Aztán sebességbe amire szintén nem indult el. Mikor nagy gázt adtam, kicsit megugrott és kész. Nem indul sehova. Szerintetek mi a baja?

Figyelt kérdés
Reggel beindítottam a garázsban, -6fok volt bent. Hiába kezdtem el vele tolatni, nem indult el. Olyan mintha valami blokkolná az elindulását, mintha a kézifék vagy a fék nem engedné.
2016. jan. 3. 14:30
 1/6 anonim ***** válasza:
A váltó kapitulált. Trélerre kell tenni és elvinni olyan helyre ahol automata váltó felújításával (is) foglalkoznak. Zsebben legyen 3-400E Ft.
2016. jan. 3. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nem fagyott be a kézifék? Nem hiszem, hogy tönkremenne a bömbi automata váltója. Ha valóban tönkrement írd majd meg, oké?
2016. jan. 3. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Én láttam már automata Bimmert váltóhibával. Ugyanúgy nem tudott elindulni mint ahogy te is írtad, max egy rántás és annyi. Ha a kézifék fagy be, akkor azért attól még elindul az autó. Szerintem minden autós indult már el behúzott kézifékkel, csak van aki hamar észre veszi, van aki meg későn. Azonkívül az érződik ha a fék fogja az autót mert a motor olyankor igyekszik a futóművet csavarni ha már a kereket nem lehet, ettől pedig vagy emelkedik az autó a hajtott kerekeknél vagy lesüllyed. Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsojja ki...
2016. jan. 3. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Olaj és szűrőcsere mikor volt utoljára a váltóban?
2016. jan. 3. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Elindult az autó. Valószínűleg az volt a hibája amit sejtettem. Hagytam az autót had melegedjen , miután már egy bő félóra után járt a motor és a nap is sütötte a garázst, újra megpróbáltam. Megint ugrált a kocsi, de egy nagyobb gázadás után, mintha "megtörte" volna a jeget, megugrott és elindult. Holnap elviszem megnézetni hogy mi is lehet a baja.
2016. jan. 3. 16:03
 6/6 anonim ***** válasza:
Váltó olajat magyaráztak, ha nem gyári akkor elkophat benne valami. Asszem a gyári olaj + csere és egyebek 100.000 forint szervízbe, megéri szerintem. Egy ilyen autóra költeni kell de nem a ócska óccó dolgokat, azt amit a gyár megkövetel és akkor bizony egy fantasztikus,hálás autó gazdája vagy. És örülj, hogy automata váltós autód van.
2016. jan. 3. 16:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!