Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honda civic 2002 aku vagy...

Honda civic 2002 aku vagy alternator vagy valami erdekes problema mi lehet a baja? Tobbi lent, Koszonom a valaszt

Figyelt kérdés
Van egy civic 2002 Vtek em 1.6 os es a problema az mar egy hete kezdodott amikor azt vettem eszre mikor elindultam hogy kivolt az aku ego gyulladva a muszerfalon es amiutan fel orat mentem vele meg mindig egett aztan kikapcsoltam mert hazaertem , aztan nem volt baja mar nemegett az ego , de ma es tegnap este egett megint de mostmar komolyabban mert kicsit vacakodott a kocsi mikor hazaertem lukvercbe nemtudtam forgatni a kormanyt es a szervo is kiment de akkor kezdodott a baj mikor betettem a garazsba eszrevettem hogy mikor a lampat felkapcsolom minden elalszik a muszerfalon es meg a km/h ora se meg a benzin se ment de a kocsi az mukodott tovabb nem alt le , felnyomtam a gazt 5000 rpm re es minden viszajott es eloltodott az aku ego de amikor elengedtem a pedalt megint minden kikapcsolt , aztan azt montam lemerem hany voltos az aku es amikozbe ment a kocsi azt irta 11.1 volt egy 45 ah s 1 eves aku aminek meg nem volt baja , kikapcsoltam a kocsit es mar nemis gyult be , bebikaztam a dubammal es most megint hejrejott es 14.23 volt alapjaraton de lehet hogy meg fog igy jatszani ugyhogy jobb ha megkerdem mi a baja ! Koszonom a valaszt

2016. jan. 1. 19:46
 1/7 A kérdező kommentje:
meg mielott felmerulne a kerdes , nem a lampaval van a baj !!
2016. jan. 1. 19:49
 2/7 anonim ***** válasza:
Könnyebb lenne válaszolni, ha érteném a kérdést. Vagy nekem nem ment még ki a fejemből a szilveszteri pezsgő, vagy neked, vagy tényleg nem egy nyelven kommunikálunk.
2016. jan. 1. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
egyszeruen anyi hogy egyszer egyszer eszrevettem hogy mikor megyek eg az aku egoje a muszerfalon , amikor meg tegnap hazaertem lukvercbe meg a szervo sem ment , es amikor a lampakat felkapcsoltam minden kikappcsolt de a motor meg ment megmertem az aku 11.1 volt on ment mikor a kocsi ment , amikor felnyomtam a gazt 5000 rpm re akkor meg minden hejrejott de atan mikor elengedtem megint minden kikapcsolt , kikapcsoltam a kocsit aztan mar nem kapcsolt be ezert megbikaztam , bikazas utan meg ujra ment tokeletesen 14.23 volt al alapjaratban az aku az 1 eves .
2016. jan. 1. 20:05
 4/7 anonim ***** válasza:
Nekem ez a szakmám, ezért a jelenségek alapján a legnagyobb esélye annak van, hogy a generátor töltés megbízhatatlan. A legtöbb esetben az a baj merül fel itt, hogy a szénkefe elkopik, és egy idő után már nem éri el rendesen a csúszógyűrűt. Így még a fiatal aksik is hamarosan lemerülnek, ezért van néha 11.1 voltos mért kapocsfeszültség. A generátort addig kell megnézetned, amíg a nem tökéletes kontaktus miatt szét nem ég a generátor tengelyén lévő csúszógyűrű. Tehát sürgősen (!!!) generátort ki, szakemberhez bemenni, akkumulátort tökéletesen feltölteni! (Ez csak távgyógyítás volt, garancia nélkül. Ez a szakma műszerigényes! Csak segíteni akartam.)
2016. jan. 2. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Szerintem te megint csak a suzukis troll vagy, de ha nem, akkor generátor csere!
2016. jan. 2. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A kérdést Google fordítóval írták? Egyébként gyanús, hogy generátor.
2016. jan. 2. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
koszonom a valaszokat , :D Utananezek
2016. jan. 2. 19:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!