Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hidegindítás után kopogó hang...

Hidegindítás után kopogó hang a motorból?

Figyelt kérdés
Suzuki swift 1.0 beindítom és hidegen kopogó, kattogó hang jön a motortból, miután belemegszik és megyek vele utánna már nem hallani ilyet. De minden hidegindításnál előjön.Mi lehet ?

2016. jan. 1. 13:56
 1/8 anonim ***** válasza:
Gyertyák mikor voltak utoljára cserélve?
2016. jan. 1. 13:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
körülbelül 1 éve, azóta 12.000 km ment bele.
2016. jan. 1. 14:00
 3/8 anonim ***** válasza:

Olajjal, hűtőfolyafolyadékkal mi a helyzet?


Olaj mikor lett cserélve, víz fagyálló képesség mikor lett ellenőrizve?

2016. jan. 1. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Ahhoz hallani kellene! Honnan jön legalább az irányt megírhatnád. De én a szelepekre tippelek. Suzukiknál az szokott kopogni hidegben.
2016. jan. 1. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Azt konkrétan nem tudom honnan jön csak, hogy a motortérből. De olajcsere volt kb 4000 km el ezelőtt. Fagyálló is nemrég lett ellenőrizve -20 as.

A kopogó hang pedig váltózó sebességű és ritmustalanul hallani.

2016. jan. 1. 14:05
 6/8 anonim ***** válasza:
hidrotőke? az szokott kopogni hidegen.
2016. jan. 1. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:

Eltelt egy két év a kérdés óta,de talán segíthetek a válasszal valakinek.Ezzel a problémával szembesültem én is mire egy suzuki specialista ismerősöm végre kibökte,hogy nincs probléma,ugyanis csupán a megvastagodott koromréteg a dugó tetején-ér hozzá a hengerfejhez. Hajtsam meg a meleg motort (2.-ban 70-80-al) relatíve nagy fordulaton, és lepattog a dugó tetejéről a vastag koromréteg. Ezeknél a modeleknél olyan kicsi a dugattyú és a hengerfej közötti hézag sűrítéskor, hogy az olcsó olajok,ill. a papás használat miatt a korom megvastagodhat olyan szinten, hogy hidegidításkor a dugón lévő korom egyszerűen hozzáér a hengerfejhez.

A véleményem az, hogy a másodikban való országúti száguldozástól sokkal kíméletesebb az ha befújod a dugók tetejét /a gyertyanyíláson keresztül/ xado 40108-al

felpuhul a koromréteg, és utána elindulsz vele egy hosszabb útra. 100km , vagy több.

Garantáltan lepattog a koromréteg és nem lesz kopogós hangja hidegen sem. Viszont Castrol olajtól nem szabad lejjebb adni,mert akkor ujra vissza vastagszik!

2018. júl. 29. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Igen, azóta többet mentem nagyobb utakra, és néha-néha kihúzattam az autót jobban, azóta kb fél éve semmi, mostanában megint kicsit "papásabban" kíméletesebben használtam(városban főleg) egy ideig és most megint előjött ez. Úgyhiszem, valóban ez a hiba, hogy néha kikell húzatni vagy egy nagyobb útra menni vele.
2019. ápr. 6. 21:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!