Hidegindítás után kopogó hang a motorból?
Olajjal, hűtőfolyafolyadékkal mi a helyzet?
Olaj mikor lett cserélve, víz fagyálló képesség mikor lett ellenőrizve?
Azt konkrétan nem tudom honnan jön csak, hogy a motortérből. De olajcsere volt kb 4000 km el ezelőtt. Fagyálló is nemrég lett ellenőrizve -20 as.
A kopogó hang pedig váltózó sebességű és ritmustalanul hallani.
Eltelt egy két év a kérdés óta,de talán segíthetek a válasszal valakinek.Ezzel a problémával szembesültem én is mire egy suzuki specialista ismerősöm végre kibökte,hogy nincs probléma,ugyanis csupán a megvastagodott koromréteg a dugó tetején-ér hozzá a hengerfejhez. Hajtsam meg a meleg motort (2.-ban 70-80-al) relatíve nagy fordulaton, és lepattog a dugó tetejéről a vastag koromréteg. Ezeknél a modeleknél olyan kicsi a dugattyú és a hengerfej közötti hézag sűrítéskor, hogy az olcsó olajok,ill. a papás használat miatt a korom megvastagodhat olyan szinten, hogy hidegidításkor a dugón lévő korom egyszerűen hozzáér a hengerfejhez.
A véleményem az, hogy a másodikban való országúti száguldozástól sokkal kíméletesebb az ha befújod a dugók tetejét /a gyertyanyíláson keresztül/ xado 40108-al
felpuhul a koromréteg, és utána elindulsz vele egy hosszabb útra. 100km , vagy több.
Garantáltan lepattog a koromréteg és nem lesz kopogós hangja hidegen sem. Viszont Castrol olajtól nem szabad lejjebb adni,mert akkor ujra vissza vastagszik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!