Miért szorul meg a főtengely új hajtókarcsapágy csere után? Suzuki swift sedan 1.3-as 8v 1995.
Az a gondom hogy, felkottyant a 4-es henger csapágya.
Vettem bele új hajtókarcsapágy szettet. Ahogy ki lett cserélve a 2-es hengeren megszorul, miért? Az számít hogy, a 4-es hengeren a hajtókar alja az 70c-68-as számú a többi 3-on meg 70c-9-es? Én arra gondolok a négyes hajtókar azért kottyant fel mert nem egyezik az alja. nyomaték kulccsal lett meghúzva szerviz könyv alapján 33Nm. Ha valaki tud segítsen már. Köszönöm előre is.
Hogy tud felkottyanni a csapágy? Meséld már el, légy szíves!
Gondolom, mindent az előírt módon hajtottál végre. Kiszerelted a főtengelyt, megmérted a tengelycsapok átmérőjét mikrométerrel, kiszámoltad, melyik javítóméret lesz megfelelő, megvetted hozzá a csapágyat, javítóméretre köszörültetted a főtengelyt, összeszerelted, ellenőrizted a csapágyhézagot, mindent meghúztál nyomatékkulccsal és most valami nem jó.
Ha a fenti felsorolás olvasásakor legalább egyszer elhangzott egy "Jaaa..." kezdetű mondat, akkor az adott pontnál van a hiba.
Én azért gondolom azt hogy, a 4-es hajtókar azért kotyog mert nem jó a hajtókar alja mert az 70c-68-as számú a többi 3-om meg 70c-9-es. Nem rég volt felújítva a motor. Azt is megnéztem de nem nyomatékra voltak lehúzva a csavarok se.
Sajnos behúztak vele elég szépen. Össze dobálták a motorját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!