Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy komplett Fotengelycsapagy,...

Egy komplett Fotengelycsapagy, nyugvocsapagy csere mennyibe kerül munka díjjal anyag költséggel?

Figyelt kérdés
2001 Fiat puntorol volna szó 1.2 16v

2015. dec. 29. 17:40
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Szervíztől függ,de átlag 50 csak a munkadíj egy ekkora melónál.

egy százassal nyugodtan számolhatsz,mivel nem csak a csapágyak kellenek majd,ezt le merném fogadni egy sóskifliben

2015. dec. 29. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
1-es ,tíz pontot adok neked.
2015. dec. 29. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Jobban jársz ha veszel egy bontott motort.
2015. dec. 29. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Jobban jársz, ha veszel egy sóskiflit!
2015. dec. 29. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
Jobban jár, ha sóskiflit és rendes autót vesz :)
2015. dec. 29. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
teljesen milyen használt autót vesz az ember ugyis költeni kell rá mindig...
2015. dec. 29. 23:22
 7/11 anonim ***** válasza:
Sok km van ebben a motorban,ha már csapágysor cserén vakarózol. Biztosan van halható jele.Akkor ennek a főtengelynek már annyi.Köszörülni kell.Ki húzzák a dugókat.Akkor meg mérik a henger hordósságát,vagy már a hengerfej levételekor látni a henger kivállasodását.Már akkor javasolják,meg kell ejteni egy henger fúrást.Ami + dugó,gyűrű sor,csapszeg csere.A csak gyűrűzés után kb.40-50 000km múlva úgy is már, csak a fúrás jöhet szóba,ha kopott a henger,mert addigra a gyűrűhornyok is kiverődnek.Ha már lent a hengerfej,akkor nem csak érdemes megnézni,ha nem biztosan le kell ellenőrizni a szelepeket, milyen állapotban vannak.Hogy zárnak?Mennyire ütnek tengely irányban?Szelepszárak mennyire kopottak,berágódtak?Szelep vezetők mennyire kopottak?Szelepülés marás,szelepcsiszolás,szelepszár szimeringek, szelepvezetők cseréje.Hengerfej síkolás,de csak akkor ha tűrésen kívül van.A vezérlés alkatrészeinek át vizsgálása.Vezérműtengely kopása,hidro tőke,fogaskerekek,láncos vagy szíjas,akkor azok átnézése. Összes szimering csere a motorban.Ha már kint a motor.Tömítés garnitúra.Akkor kuplung szerkezet,tárcsa,lendkerék,kinyomócsapágy,nyelestengely csapágy és szimering állapota.Ha kell akkor cseréje. Kuplungtárcsa csere is lesz szerintem ennyi km után.Az autót,ha meg akarod tartani,akkor a motorban azokat cserélni kell, amire a szerelő azt mondja. Ne keljen újból a motort kivenni,szétszedni. A motornál nincs alku az alkatrészek cseréjében.A többinél sem nagyon.Mindent meg kell beszélni, töviről hegyére,mi az ami neked is jó, és mi az ami az autónak.Mit lehet későbbre halasztani,a még meglesz rá az anyagi fedezet.Azt is át kell gondolnod,hogy el adod,vagy megtartod.Ezeket mind cserélni és megmunkálni kell,akkor az autód ér e annyit neked.Ez így több talán összességében, mint az autó piaci ára.Ezt mind mérlegelni kell.Még a motor nincs megbontva,addig a kb ár is messze lesz a valódi költségektől.Na meg még a sóskifli árát is számold bele.
2015. dec. 30. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Bocsi ,csak a kérdésre nem válaszolt senki.Csapágysor+ olajteknő tömítés+ munkadíj 30 000 kb. Nem lehúzós szerelőnél.Én 3500/ órával számolok.
2015. dec. 30. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Kevesebb mint 10 órába hogy fér bele ez:

-motortér elmos

-blokk kiköt

-blokk kiszed

-blokk szétszed

-alkatrészek elmos

-olaj járatok kipucol

-minden alkatrész lemér és papira felír

-illesztések számolása és mérlegelni mik visszaépíthetőek és mi javítható mi cserés

-alkatrészek beszerzése

-gépműhelybe elvinni a szükséges alkatrészeket és visszahozni ha kész

-összeszerelés, közben folyamatos tisztitás

-visszaépítés

-minimális üzemóra próbakör, járatás

-átadás


A vegyszerek, utazásiköltség, szerszám kopás, stb. áráról nem is beszélve de a kevesebb, mint 0óra az vicces!!!!

2015. dec. 30. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
9-es.Én ezeket már leírtam a 7-es válaszomba. A 8-asban pedig a csak kifogástalan motor,kifogástalan minőségű olaj használatakor ,és kifogástalan főtengellyel használt motorban cserélendő csapágysor cseréről írtam választ.Ilyen motorban nem megszokott,hogy valaki csapágyakat szokott cseréltetni,de lehet hogy a kérdezőnknek ez a heppje.Ez nekem is fura.Gyűrűzés után kifogástalan főtengelynél szoktam ,csak hajtókar csapágy cserét javasolni.A nyugvócsapágyakat is kilehet cserélni úgy, hogy a motort nem kell kivenni,csak az olajteknőt le.A régi felsőket kiforgatod egyesével és utána rögzíted az alsó csapágy fedéllel,amiben már az új van.Utána bontod meg a következő nyugvót.Csak alsó bontással minden csapágyat ki lehet cserélni ezekben a motorokban.Még csak a fordnál találkoztam olyannal, a mit így nem lehet. 1,3 escort például.
2015. dec. 31. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!