Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen viszonylag értelmes...

Milyen viszonylag értelmes autót tudnék venni 6-800e Ft-ért?

Figyelt kérdés

Na a helyzet a következő: Van egy 15 éves audim 1.9 PDTDI motorral, tiptronic váltóval. Úgy erőltették rám, tök mindegy, a két gond vele, hogy kicsit sokat kell rá költeni mert rossz állapotban vettük, a másik pedig, hogy az automata meg miegymás miatt halálra unom magam benne. Valami olyan kéne, ami valamilyen szinten városi üzemre is jó, de lehet benne némileg vigyorogni. Nem kell versenygép, de ne minden reggelt a szervízben kezdjek! A következő gépeket nézegettem:

-BMW E36 (1.8IS, 2.0i) 97-98

-Audi A4 (1.8 20V) -Ugyanolyan mint az eddigi kocsim, más motorral, mert amúgy magát a gépet szeretem

-Mazda 323 1.6 1998-2001 - Nem az a kategória, mint az eddigiek, de talán ez a legmegbízhatóbb

-Honda Accord 2.0i (1998-99) -Ennyiért nemigen látok értelmeset, meg nem vagyok honda párti, de szóba jöhet


Akinek van még ötlete, megköszönöm, és NEM márkaháborúra hanem saját tapasztalatokra vagyok kíváncsi!


Köszi



#autó #Accord #BMW E36 #Mazda 323 #BMW vs Audi #Audi b5
2015. dec. 29. 09:37
 1/10 anonim ***** válasza:

6-800 ezerért nem kapsz olyan autót amivel lehet villogni, vagy ahogy te írod vigyorogni benne.


A 15 éves Audi se egy nagy szám. Ha már kicsit ki akarsz tűnni és szeretnéd hogy azt gondolák hogy gazdag vagy akkor 8 évesnél idősebb autót ne vegyél és az is legyen BMW, Audi vagy Merci, esetleg Honda.

2015. dec. 29. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Egyáltalán nem akarok kitűnni, az nem cél. Csak a mostani autónál ha rálépsz a gázra, egy másodperc mire veszi a lapot, hogy csinálni kéne valamit. Nincsenek irreális elvárásaim 20 éves autóktól, csak vállalható menettulajdonságokat szeretnék. Mások véleménye nem nagyon izgat. De biztos fogok pályázni vele, meg városozni is, szal nem elég a nagyon kis köbcenti, se a túl nagy, és a város miatt a turbó sem túl jó ötlet
2015. dec. 29. 10:34
 3/10 anonim ***** válasza:

Hát nem tudom mi a baj azzal az Audival.

1 másodpercet kell várni csak, és már ugrik is? Ez szuper autó. Ülj csak be egy kéziváltós 1.8-asba (nem a turbósba), zsibbadni fog a kezed, annyit kell majd válts rajta, és örülsz, ha 3 másodperc múlva elkezd nőni a fordulat picit. Az automata pedig visszakapcsol, addig beindul a turbó is, és menés van. Tudom, mert nekem is 1.9-es A4-em volt.

Aztán vehetsz te is még régebbi BMW-t, ha azt hiszed jobb lesz mint az Audi, és kezdheted előlről a költekezést. Ezt legalább rendbe raktad valamennyire, tudod mi van kicserélve, és kész. Ha olyan autót szeretnél, ami jobban fog menni, mint az 1.9-es akkor minimum 150 lovas benzinest kell vegyél. Vagy mondjuk egy 1.8 turbós A4-est. De én arra sem cserélném le a dízelt.

2015. dec. 29. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim válasza:
Szoval nem csak sok idot töltenek egyutt hanem kb olyan mintha járnának csak nem járnak. Eleg hülyén fogalmaztam meg de remélem meg lehetett erteni
2015. dec. 29. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim válasza:
Boccs rossz helyre ment
2015. dec. 29. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Az autó a családban marad, csak városba fogok költözni és oda egy automata turbó dízelt nem tartok jó ötletnek. Így is sok km-es, és nem lesz idő mindig melegítgetni meg hűtögetni, ami egy benzines autónál se jó, de a dízelnek tudtommal még sokkal rosszabb. Nekem amúgy több mint elég a 116 ló meg a 285 Nm, nem a teljesítménnyel van a baj. De egy nagyobb forgalomban nem jó, hogy rálépsz a gázra és még gondolkodik. A 90 lovas sima TDI kézi váltóval fényévekkel jobban veszi a lapot.
2015. dec. 29. 11:20
 7/10 anonim ***** válasza:

Akkor abban a kocsiban valami probléma van a váltóval. Ismerem a típust, határozottan nem kell 1 mp-et várni a gázreakcióra.


Én azt mondanám, hogy sokkal jobban jársz, ha a meglévőt gatyába rázod. Akkor legalább biztosan tudod, hogy mi van rajta rendbe téve. Míg ha 800e-ért veszel egy 20 éves "szervízkönyves német import" szemétdombot akkor kezdheted pont ugyan azt a felújítást előlről, mint a mostani kocsiddal.


Amúgy nem kell annyira túllihegni ezt a dízel témát. Amíg nem üzemmeleg nem taposod neki. Hűteni pedig kb. csak pályázás után kell, városi használatban nem izzik a turbó...

2015. dec. 29. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Majd egy jó kis városi dugóban visszasírod az autómatát :)
2015. dec. 29. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat!


Lehet akkor tényleg van valami az automatával, csak az a probléma, hogy az összes szerelő tömjénfüsttel próbálja elűzni az automata váltóval kapcsolatos melókat. Így meg nehéz, hogy alig ért hozzá valaki, ráadásul horribilis felújítási összegekről hallok innen-onnan.

2015. dec. 29. 19:22
 10/10 anonim ***** válasza:

A Tiptronicra tényleg rá fog menni a gatyád, ha tényleg kezd megkotlani. Én azt mondom, most még javíttsd meg, aztán add el. Én nem vagyok barátja az automtáknak, márkától és nemzetiségtől függetlenül. Az istenített Honda Jazz automatája is csak akkor jó, ha 40 ezrenként locsolod bele a gyári olajat, és olyan javítja, aki ért is hozzá, szal szakszervíz.


A kérdésedre visszatérve, én mindenképpen a Hondát venném. 2. hely Audi, 3. Mazda (rozsdát keresd, ha nem találsz, jó. BMW meg nem kéne. Jellemzően kitaposták a belüket a rajok.

2015. dec. 29. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!