1.3-mas benzines Suzuki Ignis mennyit fogyaszt a városban, illetve akkor ha nyomják neki (120-130-nál)?
kollégámnak az van és borzalom!
Legalábbis a műszaki adataihoz képest nagyon iszákos.
Full vegyesben tankolástól tankolásig 6-6,5l és ami érdekes ha taposa ha finoman megy mindig ennyi jön ki telitankra.
Párszor vitt már haza munkából és a fogyasztásmérő se szégyelős értéket mutat....
sprint monitor .de -n meg minden kocsit kitudsz keresni évjáratra, felszereltségre.
Oda elég sok ember regisztrál és azért az átlag kidomborodika görbén.
5-5,5l eljár cimborám a "C" corsával igaz 1.2es de ha kell joban megy a suzukinál és ha finoman jár vele alig eszik.
Tény kisebb a mérete de a méretéhez képest a beltér egész tágas, jó csodák nincsenek de jó helykihasználása van a corsának!
Szerintem annyival többet nem tud az ignis amit a +1-1,5l adhatna!
Ha napi szinten munkábajársz pl. 2*30km ott már 1l is számit ha meg hétvégi kocsi akkor meg eleve nem suzukit kell nézni, hanem valami nagy dögöt, mert a 10l se lesz sok ha évi max 4-5ekm t mész!
6,5-ös fogyasztás egy 1.3-mas benzines motortól valóban nem sok.
Annál az 1.0 Swift eszik kevesebbet.
És, még néhány kérdés,kedves Anonimhoz és társaihoz! Mi az, hogy gyenge kisautó? Az ignis 94 lóerő, 950 kg. Az gyenge??? Akkor a 60 lovas 1102 kg os VW polo variant biztos erős nem???Mond nektek vmit a súly-lóerő arány??? Nekem ilyen polom volt, így tudom, hogy nyomatékosabb olyan 3000/min nél, de 4500-nál vége van! A feleségem 1000-es swiftje odaveri! Meg egyébként, ha egy 94 lovas átlag 15-éves autó 7-8 litert eszik, de nem eszik olajat és soha nem robban le az sok? Ok egy 90-100 lovas diesel eljár 5 literből. De mennyibe is kerül a kettőstömegű és a porlasztó csúcsok, meg a turbó cseréje?És a vezérlés csere? Az ignis láncos. 500 ezerig nem kell cserélni. Szóval a különbözetből abból a fél 1 misiből meddíg autózhatunk? Az autók a hobbym, mindíg 2-3 kocsim van, jó ezek öreg autók, erre van keretem, meg ezeket szeretem, mert könnyebben szerelhetők. A suzukik sok más ,,nyugati" autó után jöttek a családba és fényévekkel jobbak számomra,mert így folytatni tudom a hobbym az olcsó fenntartás és a nagyon könnyű szerelhetőség miatt!(pl.
a vezethetőség fantasztikus retro élmény, ill. ezeket még vezetni kell!! Aki érti az érti!) Volt lada, honda, citroen, fiat, audi vw, hyundai, mazda, renault a szűkebb családi körben, tehát van taopasztalat bőven. A benzines japánok rohadnak, de odafigyelve ez megoldható és más bajuk nincs nagyon.Ha azt írjátok a suzukira papír kasztni ok aláírom. Ha az a kritika, hogy hangos, kényelmetlen stb. ezek is igaz állítások. Azonban, hogy egy corsa jobban megy, a 75 ló a 94-nél hát persze...Vannak hibáik! Olvassatok utána!Azt lehet kritizálni! Katalizátorhiba(pont emiatt eszik némelyik suzuki többet,de ezenkívül ez semmit nem befolyásol), váltóhiba, rohadnak stb. De motorikusan,hát sztem nincs jobb. Egy ecotec-opel fogyaszthat kevesebbet, de benzinből...olajból többet fog! Saját tapasztalat. A vw benzinesei is olajat esznek rendesen. A polo váltóját 3 x cserélték! Szóval hagyjuk, a németek már nagyon nem ott vannak ahol régen...a francia-olasz benzinesek nem olyan rosszak, de nem japán. A hyundai jó volt, de az mitsubishi motoros tehát ja pán. Az ignisnek olyan 200 ezernél kicseréled a váltóban a nyelestengelyt, meg esetleg az abs kockát ez kb egy 100 ezres tétel, aztán félmillió km-ig csak olajcsere benzin, esetleg féltengely, vagy gumiharang, de ezek bagatel, pár ezres esetleg tizenpárezres kiadás! Az 1.3-as ignisek kevésbé rohadnak(az 1.5 ös a műanyag takaróknál alatt, beázhatnak, rohadhatnak), ezek már nem a régi swift. Ezt melyik másik autó tudja ami nem japán? Egyébként gépész vagyok és a bátyám és Édesapám is autószerelő! Suzuki, honda van a családban többnyire, talán nem véletlenül...Apámnak van egy cliója, mert sajnos kamionnal frontálisan ütközött az új swiftjével és láss csodát sértetlenül kiszállt belőle! (A kamion átjött a záróvonalon az ő sávjába)Akkor nem volt elég kp(mi nem hitelezünk) és hogy legyen vmi autója amíg a biztosító fizet, vett egy mazdát olcsón, nyílván rohadt, aztán egy cliot mert az nem rohadt, de már eszi az olajat, elektromos hibák stb..Made in france...Most visszasírja a mazdát...inkább ki kellett volna kasztnizni, mondja szüntelen, mert motorikusan zseni volt(1.6 benzin 98 lóerő-tudom ez kevés-alíg tudta 200-as órát kiakasztani és néha 8 l is evett nálam:))! De a fater már nézi az uj swifteket, de még drága...Ennyi! Mindenki járjon opellel vagy amivel szeretne és hitesse el magával amit akar! Én sok autot sok km en át próbáltam és nem cégest, hanem amit én kellett karban tartsak és átlag keresetem van kb. Ezért mondom hogy ne szidjuk a suzukit, mert ha van eszünk és nem hitelezünk akkor ez való nekünk sztem! És hiába drágább megvenni, utána sokkal, szintekkel, olcsóbb fenntartani! Üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!