Kr1ssz kérdése:
Miért áll le a Schwalbe?
Figyelt kérdés
1985-ös évjáratú, turbó hűtéses. N-3 as karbi volt benne, kicsit szétnyírt állapotú és azzal is ugyan ezt csinálta , ezért most vettem bele egy N-1 es vadi újat. Beszereltem, új benzinszűrő, öntöttem bele benzint is. Hidegen rugdosom és beindul de csak 5-10 mp-ig jár utána szépen leáll. Langyos és meleg blokknál is előfordul hogy nem indul. Ha megyek is vele 100m után leáll. Gázhúzásra jól reagál, nem fúl, nem horkol. A kipufogó nem dzsuvás. Nem szimeringes mert nyáron kétszer is széthúztuk a blokkot és minden jó benne. Az új karbin néztem az úszó állását vonalzóval és a cm távolságok jók max 1-el tér el. A súbertű felülről a 2. rovátkán van. A túszelep nincs beragadva, szépen mozog ahogy kell. NGK és Izolátor gyertyával is próbálom, mind a kettőnél benzines a gyertya. Túl sok benzint kapna? A gyújtással nem lehet gond mert a szikrát szépen adja és nem durrog, nem szív vissza, tipikus egészséges járást hallat. Úszót kéne állítani? Tanácstalan vagyok.2015. dec. 24. 13:33
1/5 anonim válasza:
85-ös nem turbós. Tű feljebb legyen eggyel.
2/5 anonim válasza:
Számomra ellentmodásos a jelenség.
ha a gyertyák benzinesek, akkor tűn egy rovátkát lejjebb kell engedni, mert picivel több a benya a kelleténél..illetve várj az állítással, mert először több kilómétert kellene menni vele csapatva..hdd melegedjen fel üzemi hőfokra.
ami inkább lehet, hogy valamiért elfogy a benya, de később utánfolyik...tehát olyan dugulás, vagy kerestmetszet szűkület van valahol, hogy nagyon kevés a benzin átfolyása..
ezért idővel leáll... a gyertya meg azért benzines, mert még nem volt kellően üzemmeleg..pár perc kevés...
amiket leírtál, annak alapján nem elég a benzinutánpótlás.
szerintem.
a tűt egyelőre hagyd a helyén...az úszón se állíts, ha szépen idul.
3/5 A kérdező kommentje:
Ha nem állna le 100m után. Aztán beindul vagy nem és tolhatom haza.
2015. dec. 25. 09:00
4/5 A kérdező kommentje:
Ha a gyújtas elcsúszik nem hasonló tüneteket produkál?
2015. dec. 27. 13:52
5/5 anonim válasza:
Nem. Simsonnál a gyújtás időpontjának nincs ekkora szerepe a motor működésére. Főleg mert az egy igénytelen (a szó jó értelmében) 2 ütemű motor gyárilag fix gyújtással, ami azt jelenti hogy igazából nagyon szűk az az üzemi tartomány ahol ideális időpontban érkezik a szikra. A gyújtási időpont igény pedig nagyon is változik, már csak a motor hőmérséklete miatt is, aztán ott van még mint változó, a terhelés (gázállás) és a fordulatszám is. A gyárilag meghatározott előgyújtás csak egy kompromisszum, amivel kielégítően működik a motor. Ezért is nem értem azokat akik századmilliméter pontosságra törekszenek ha gyújtást állítanak. Nincs értelme. Azt a hibát hogy leáll a motor nem lehet a nem "pontos" gyújtás számlájára írni. Ha fél milliméterrel arrébb állítod, akár elé akár utána, akkor is mennie kell a motornak, nem állhat le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!