Levegyem a sarut vagy töltögessem?
egyik sem.
ha indulás előtt töltöd csak, az még attól tovább károsodik mikor alacsony a töltöttségi szintje.
sarukat leszedegetni,meg vissza rakosgatni,én biztos nem csinálnám.
lehet kapni relatíve olcsón már mikroprocis töltőt,ezek akármeddig rajta maradhatnak,lehetőleg csepptöltőset vegyél és akkor karban van tartva az aku is meg nem is kell sarukat szedegetned meg egyből tudsz indulni ha kell.
Ha garázsban áll,barkácsolj neki egy csepptöltőt. 13,5V bőven elég, áramhatárolás pedig 40-50 mA.
Mielőtt bárki elméleti fejtegetésekbe kezdene, hogy miért nem lehet, miért fog tönkremenni: ismerősnek csináltam már ilyet. Egy haláleset miatt fél évet állt autó nullára merült akkuját töltötték vele. Szerencsére a szivargyűjtó mindig feszültség alatt volt, azon keresztül lehetett tölteni. Mondtam, hogy dugja rá, és egy hétig rá se nézzen. Bő egy hét múlva lehetett indtani, még egy évet azzal az akkuval járt aki az autót örökölte.
"A kocsi zárása után néhány perccel."
Nem ismerem az adott autót de van ahol még kocsi zárás után 5perccel is ez az működik.
kocsi zárás után 15perccel érdemes megnézni a nyugalmi áramot.
Igen, ebben igszad van. Komoly autóknál, aminél van Battery managment, azoknál így van. A szóban forgó kocsinál is ki lehet várni akár s fél órát is, de valószínűleg szükségtelen.
Amúgy kitérhettél volna a motorháztető kapcsolóbenyomására is, h azt is csukottnak érezze, ne befolyásolja az alvó állapotot, ezt elfelejtettem írni. (Már ha a motorházban foglal az akku helyet ennél a tipusnál)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!