VW Golf 3 1.4 Benzines.1997-es évjaratú autómnak mitől ingadozhat az alapjárat meleg motornál?
Volt cserélve: lambda sonda
gyújtáselosztó fedél,rotor,
gyújtó trafó
Map senzor
ki lett takarítva az alapjárati motor
hőgomba is cserélve lett
Üzem meleg motornál kuplungoláskor,vagy épp pirosnál várakozáskor, ingadozik az alapjárat kb. 600-1400 között pár másodpercig,majd meg áll kb. 750-en aztán kezdi előről...
Levegőszűrő? Milyen?
A cimkét illik levenni róla csere esetén. Mert van aki rajta felejti, oszt szerencsétlen motor nem bír levegőhöz jutni. :)
Légtömegmérő gyanús a helyzet. Kiolvasás mit mond?
Látom, h cserélve lett, de biztos, h jó amit beletettek?
Tessék. Neki hasonló gondja volt, végül a lambda szonda volt a szopatás tárgya.
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__401..
A kiolvasás lambdasondát mutatott hibának, azért lett cserélve, hiba törölve és azóta nem mutat hibát.
Ezért írtam interneten,hogy valaki esetleg járt e már így, mert 3 szerelőnél voltam és eddig nem jutottam sehova.
Mai tesztek! Map senzor csatlakozó lehúzva és stabil az alapjárat.
A másik,hogy kiszedtem a gyertyákat megnézni,hogy milyen állapotban vannak és száraz mind a 4 db. oly annyira, mintha nem is érné benzin. Ez normális? Eddig suzukim volt, abban mindig benzines volt a gyertya.
Értem! köszönöm!
Lehetséges,hogy Map senzor a hibás,ha anélkül jó az alapjárat?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!