Mi lehet a hiba? Fulladozó motor.
Korábban már tapasztaltam alacsonyabb alapjáratot, picit rángatott a motor, aztán menetközben a kuplungot kinyomva néha le is állt. Ilyenkor viszonylag sok tekeréssel indult újra, de utána ment gond nélkül.
Most a tankban még bőven volt benzin, de az autó sűrűn leállt, elindítottam, majd megint leállt, végül csak tekert. Kis pihenés után beindult, fulladozó, erőtlen és sűrűn leálló motorral küszködve végül sikerült begurulni egy benzinkútra, rátankoltam, kicsivel talán jobb lett, végigment az autó néhány kilométert fulladás nélkül, de hazaérve ismét leállt. Tankolás előtt alig akart menni, visszaváltásnál lefulladt, viszont tovább nyomva a gázpedált egy kisebb lórúgás után minden rendben volt. Hazaérés előtt a városban, majd főúton 90-100-al gond nélkül ment az autó, hazaérés után kezdett egyfolytában leállni. Ma reggel hiba nélkül mentem vele 25 kilométert, egyszer sem állt le.
Suzuki Swift 1.3, 2000.
Azóta mentem vele még vagy 50 kilométert, egyszer sem állt le. Ma azonban rosszalkodott az indulásnál, városon kívül semmi baja nem volt, amint beértem a városba, újból elkezdte. Nagy küszködéssel kipréseltem belőle néhány kilométert, aztán végleg leállt, csak tekert.
Korábban nézelődtem a gyújtás körül, hiába. Üzemanyagnyomás rendben, benzinszűrőt lecseréltem, szintén hiába. Amitől legjobban tartottam, a legdrágább dolog, az injektor volt a hibás. Bontott injektorral ismét rendben működik. Remélem így is marad.
Gyertya, fojtószelep ház(lehet koszos), üzemanyagszűrő, üzemanyag szivattyú...
Az is lehet, hogy kontakt hiba van valahol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!