Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a jobb kocsi, Opel...

Melyik a jobb kocsi, Opel calibra vagy Porsche 924?

Figyelt kérdés
Árát most tegyük félre, melyik a jobb tudású?
2015. dec. 19. 22:03
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

Jó, döntsük el melyiket melyikkel :D


A szívó Calibrából volt 2.0 115,136 és 150 ló. A V6-ban 170 a 2.0 Turbóban meg 205.


A sima európai 924-ben meg 125 paci (az amcsiknak készült gyengébb is ), a 924S volt 160 ló a 924Turbo 170 ló.


A 924Turbo biztos gyorsabb lesz, mint a szívó Calibrák, erősebb is és könnyebb is. Viszont az alap 924-et megnézném egy 136 lovas Calibra mellett, az már izgalmas lenne :D


Meg azért legyünk őszinték, a maga korában ez a 150-160 ló biztos király volt, de így 30 évvel később hááát :)

2015. dec. 22. 01:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 A kérdező kommentje:

John_McClane nevű felhasználó válasza:


Jó, döntsük el melyiket melyikkel :D

-szivó 924 a szivó kalibrával mondom, de ha nagyon rambó effektus akkor 944 a 4wd turbo kalibrával :D

félre téve tényleg a két alap modelt nézzük.

A szívó Calibrából volt 2.0 115,136 és 150 ló. A V6-ban 170 a 2.0 Turbóban meg 205.

-meg amiről nem beszélsz:


924 92 kW/125 LE

924 Turbo (Typ 931) 125 kW/170 LE

130 kW/177 LE

924 Carrera GT (Typ 937) 154 kW/210 LE

924 S 110 kW/150 LE

117 kW/160 LE

924 Carrera GTS (Typ 937) 180 kW/245 LE

924 Carrera GTS Clubsport (Typ 937) 199 kW/270 LE

924 Carrera GTP (Typ 939) 235 kW/320 LE

924 Carrera GTR (Typ 939) 275 kW/375 LE


A sima európai 924-ben meg 125 paci (az amcsiknak készült gyengébb is ), a 924S volt 160 ló a 924Turbo 170 ló.


-ezért mondom maradjunk az alapnál


A 924Turbo biztos gyorsabb lesz, mint a szívó Calibrák, erősebb is és könnyebb is. Viszont az alap 924-et megnézném egy 136 lovas Calibra mellett, az már izgalmas lenne :D


-tömeg lóerő arány, porsche 924 7.3-ra jött ki nekem, a kalibra meg 8.1-re(150ló mellett), jó azt beszélik, hogy 10 alatt király, mind a kettő az alatt van. Porsche hátsó kerék, transaxail, faszán be is van súlyozva, nem úgy mint a zsiguli, opelnek meg a hátulját dobálja. szvsz gyorsulásba kapásból jobbra kell hogy kijöjjön,

végsebességét nem tudom mennyi a calibrának, de a porschenak hivatalosan 204, videó szerint 240ig fel lehet küldeni.

Meg azért legyünk őszinték, a maga korában ez a 150-160 ló biztos király volt, de így 30 évvel később hááát :)

jó igen a porsche boxsterhez képest (3.2, 250 hp 6 sebességes váltó) ahoz képest tényleg lószar, a a komolyabb 996 turbókhoz képest meg fényévekre van az összes eddigi felsorolt jármű :D

2015. dec. 22. 18:57
 13/14 anonim ***** válasza:

A GTx-eket direkt hagytam ki, ha jól emlékszem azok már nem utcai autók, meg már messze a mezőny fölött állnak.


Oké, én meggyőzhető vagyok :)

2015. dec. 22. 23:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:

GTS-eket vegyük ki,

és helyére tegyük oda a 44 szériát

1982 - 1987 944 2.5 L 165 PS (121 kW; 163 hp)

US 1982-1985: 143 hp (107 kW)

US 1985-1987: 147 hp (110 kW)

1988 944 2.5 L 160 PS (118 kW; 158 hp)

1987 - 1989 944 S 2.5 L 190 PS (140 kW; 187 hp)

1989 944 2.7 L 165 PS (121 kW; 163 hp)

1989 - 1991 944 S2 3.0 L 211 PS (155 kW; 208 hp)

1985 - 1988 944 Turbo (951) 2.5 L 220 PS (162 kW; 217 hp)

1988 - 1991 944 Turbo S (951S) 2.5 L 250 PS (184 kW; 247 hp)

kicsit még indig jobbak :)

2015. dec. 27. 04:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!