Melyik a jobb kocsi, Opel calibra vagy Porsche 924?
Jó, döntsük el melyiket melyikkel :D
A szívó Calibrából volt 2.0 115,136 és 150 ló. A V6-ban 170 a 2.0 Turbóban meg 205.
A sima európai 924-ben meg 125 paci (az amcsiknak készült gyengébb is ), a 924S volt 160 ló a 924Turbo 170 ló.
A 924Turbo biztos gyorsabb lesz, mint a szívó Calibrák, erősebb is és könnyebb is. Viszont az alap 924-et megnézném egy 136 lovas Calibra mellett, az már izgalmas lenne :D
Meg azért legyünk őszinték, a maga korában ez a 150-160 ló biztos király volt, de így 30 évvel később hááát :)
John_McClane nevű felhasználó válasza:
Jó, döntsük el melyiket melyikkel :D
-szivó 924 a szivó kalibrával mondom, de ha nagyon rambó effektus akkor 944 a 4wd turbo kalibrával :D
félre téve tényleg a két alap modelt nézzük.
A szívó Calibrából volt 2.0 115,136 és 150 ló. A V6-ban 170 a 2.0 Turbóban meg 205.
-meg amiről nem beszélsz:
924 92 kW/125 LE
924 Turbo (Typ 931) 125 kW/170 LE
130 kW/177 LE
924 Carrera GT (Typ 937) 154 kW/210 LE
924 S 110 kW/150 LE
117 kW/160 LE
924 Carrera GTS (Typ 937) 180 kW/245 LE
924 Carrera GTS Clubsport (Typ 937) 199 kW/270 LE
924 Carrera GTP (Typ 939) 235 kW/320 LE
924 Carrera GTR (Typ 939) 275 kW/375 LE
A sima európai 924-ben meg 125 paci (az amcsiknak készült gyengébb is ), a 924S volt 160 ló a 924Turbo 170 ló.
-ezért mondom maradjunk az alapnál
A 924Turbo biztos gyorsabb lesz, mint a szívó Calibrák, erősebb is és könnyebb is. Viszont az alap 924-et megnézném egy 136 lovas Calibra mellett, az már izgalmas lenne :D
-tömeg lóerő arány, porsche 924 7.3-ra jött ki nekem, a kalibra meg 8.1-re(150ló mellett), jó azt beszélik, hogy 10 alatt király, mind a kettő az alatt van. Porsche hátsó kerék, transaxail, faszán be is van súlyozva, nem úgy mint a zsiguli, opelnek meg a hátulját dobálja. szvsz gyorsulásba kapásból jobbra kell hogy kijöjjön,
végsebességét nem tudom mennyi a calibrának, de a porschenak hivatalosan 204, videó szerint 240ig fel lehet küldeni.
Meg azért legyünk őszinték, a maga korában ez a 150-160 ló biztos király volt, de így 30 évvel később hááát :)
jó igen a porsche boxsterhez képest (3.2, 250 hp 6 sebességes váltó) ahoz képest tényleg lószar, a a komolyabb 996 turbókhoz képest meg fényévekre van az összes eddigi felsorolt jármű :D
A GTx-eket direkt hagytam ki, ha jól emlékszem azok már nem utcai autók, meg már messze a mezőny fölött állnak.
Oké, én meggyőzhető vagyok :)
GTS-eket vegyük ki,
és helyére tegyük oda a 44 szériát
1982 - 1987 944 2.5 L 165 PS (121 kW; 163 hp)
US 1982-1985: 143 hp (107 kW)
US 1985-1987: 147 hp (110 kW)
1988 944 2.5 L 160 PS (118 kW; 158 hp)
1987 - 1989 944 S 2.5 L 190 PS (140 kW; 187 hp)
1989 944 2.7 L 165 PS (121 kW; 163 hp)
1989 - 1991 944 S2 3.0 L 211 PS (155 kW; 208 hp)
1985 - 1988 944 Turbo (951) 2.5 L 220 PS (162 kW; 217 hp)
1988 - 1991 944 Turbo S (951S) 2.5 L 250 PS (184 kW; 247 hp)
kicsit még indig jobbak :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!