45 LE után, egy 75 lóerős autó érezhetően erősebb?
Eddig a városban dolgoztam, itt bőven elég volt a 45 lovas autóm, de az új munkahelyemhez pályán kell menni napi 90 km-t meg még vagy 20-30-at városban.
Ehhez már nagyon kevés a 45 LE.
Két típus között gondolkozom, egy 120 LE benzines és egy 75 LE dízel között.
Egyik sem új, az autóm 300 ezret ér (alkuval is), még egyszer ennyit fizetnék,tehát 600-ból venném az újat.
Nem írok típust, mert nem ragaszkodom egyikhez sem.
A 75 lovas autó egy konkrét kocsi ami tetszik, csak azért kérdeztem rá így konkrétan, de nem tudom,hogy az elég e a pályára.
#1-nek tök igaza van, a 120Le benzines elég szépen tud már hörpölni.
A dízel 75Le-t ne keverjük összes a benzines 75Le-vel, mert sokkal nagyobb a nyomaték.
Amit említesz egy tipikus 1.4 HDi motor 160Nm körül, ami tökéletes ingázáshoz, kis fogyasztással.
Én tuti dízelt vennék.
12 évig egy 45 lóerős 8 szelepes öreguras 1.2-es B-Corsával jártam. Ha nem 5 személy + csomagok volt benne, akkor autópályára tökéletesen elég. Az engedélyezett sebességet bármikor tudta tartani. Igaz, hogy a vége 155 volt, tehát a 130-al menők előzgetéséről szó sem lehetett.
Viszont legalább nem evett sokat.
Ha amúgy az autó egyben van, szerintem ne cseréld le. Hálás is lesz azért a napi 2x 40 perc meghajtásért. Pár nap után érezni fogod, hogy városban is kevésbé lomha.
Nekem 1.2-es, 75 lóerős benzines autóm van de 100km/h felett elég hangos már és úgy tudom hogy a fogyasztás is rendesen megugrik.
Ha autópályán akarnék menni akkor vennék 1.6-ost.
Amikor az általam említett 1,2-est először meghajtottam autópályán (teljesen el volt lustulva, dadogás, nem vette a fordulatot rendesen), nem kezdett zabálni.
Volt egy Budapest-Győr-Budapest 4.-ben padlógázon, végig tiltás közelében (onnan tudom, hogy néha beletiltott), 155 szép lassan kidolgozta magából az évek mocskát, már oidafelé kezdte tudni a 155-öt. A fogyasztása épphogy nem érte el a 8 litert. Teletank-teletank mérés volt.
Szerintem ez a fogyasztás egy iylen mikiegér bódét vonszoló 45 lóerőstől tolarálható. Nem kihajtva 120-130 között az inkább 6,5-7 lett volna.
nem szabad szenvedni gyenge autóval, pláne minden nap..
vedd meg a 120 lovas benzinest.
ha számít a fogyasztás, akkor viszont picike autót vegyél, vagy tartsd meg a régit..az az igazi öröm nélküli autózás. azzal csak szenvedsz...szét kell taposni, hogy menjen, jobban amortizálod a motort, és többet fogyaszt a reméltnél...de jóval..
ha nem taposod, akkor meg feltartod a forgalmat.
szóval 120(vagy több)
Nekem viszont nem mindegy,hogy mikor indulok, és,hogy mikor érek haza.
130-140-et menni akarok sebességben.
Az autóm 120-nál életveszély, hangos, rossz az úttartás, nem pályára való.
Ezres motor.
Megbízható, de a városi használatra van kitalálva, az a neki való közeg.
A hentes is kitudja sütni a kenyeret, de lehet,hogy aztán kibelezi.Jó az nekünk?
Szóval értitek...megy az autópályán, de nem oda való.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!