Alfa Romeo 156 Facelift utáni (2004-) megbízhatóbb, mint az előde?
a 156-os Alfa-val sem volt semmi gond ha normálisan használtad, de a 159 valóban egy más világ.
Engem soha nem érdekelt az, hogy mit mondanak az Alfa-ról, én a saját tapasztalataimból jöttem rá arra, hogy az Alfa-val nincs semmi gond ha odafigyelsz rá. Használt Alfa-m soha nem volt, a kezdetektől én jártam vele, szervízeltettem, olajcsere soha nem volt 10 000 km felett, hanem 9500 környékén már ment a szervízbe. Anno még a 156-al inkább Németországban és Olaszországban közlekedtem, ott a futóművel nem volt gond, idehaza pár hónap után már jelezte hogy gáz van az utak minőségével, de erről nem az Alfa tehet. A 159-est azt már 50%-ban idehaza használom, 50%-ban pedig külföldön. A 159-esben már van szintszabályzó, jól jön az az 5-10 centi hasmagasság emelés, főleg BAZ megye és SZ-SZ-B megye utjain, autópályán meg leengedem.
Nemrég vezettem egy újabb Passat-ot, az Alfa-t meg se közeliti, ahol kanyarba bedöngetek az Alfa-val 70-80-al, ott a Passatot már le kell fékezni, annyi hogy az Alfa összkerekes, a Passat meg nem, de a futómű között nagy a különbség.
Így mondom, a JTD biztos hogy az egyik legszívósabb motor :) Jól bírja.
De a kaszni az kicsit szerencsétlen, az Olaszok a dizájnt 5 évre tervezik, utána rozsdál... Persze a mi utainkon az eleje is hamar kezd kopogni.
De motorilag nagyon elégedett leszel vele
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!