Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szeretnék e36-os bmw-m be...

Milán444 kérdése:

Szeretnék e36-os bmw-m be sperr difit rakni, a motor 1.6i. Milyet kell vennem bele? És mire figyeljek megvételkor?

Figyelt kérdés

2015. dec. 14. 20:58
 1/9 anonim ***** válasza:
E36-ban van gyárilag sperr, az más kérdés hogy a 316i nél nem lesz sok haszna.
2015. dec. 14. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
A kisházas sperr állapot függvényében 40-50 000-ről indul, a nagy házas az bőven 100 felett kezdődik. De mi a ráknak ahhoz sperr? :D
2015. dec. 14. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Gondolom driftelgetni akarsz.

Sperr csak betonra kell ilyen gyenge kocsinál

esőbe, hóba anélkül is elmegy és akkor megspórolsz kb 70.000 Ft-ot

Ha meg raksz bele, nagy változás nem lesz, hiszen nagyon gyenge a kocsi

2015. dec. 15. 00:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Minek bele sperr? Dobj be 20-30kg valamit a csomiba es nem fog elkaparni télen sperr nelkul se.

Felesleges 316i be sperr, nyomateka sincs, akinek ez telen elkapar az 10eves nyarigumival kozledik es balfax.


Ahol meg eladsz sperr nelkul ott sperrel is elfogsz.

20i tol felfele erdemes a sperr ott mar 200Nm van

2015. dec. 15. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Csatlakoznom kell a többiekhez, 316 tényleg kicsit gyengécske drifteléshez.


De azért szerintem nem annyira tragikus a helyzet, mint azt az előttem hozzászólok felvázolták.


Száraz aszfalton biztos nehezen fog elforogni, pláne ha 205, vagy annál szélesebb a gumid. De a 185 már megér egy misét, pláne egy kemény nem túl márkás guminál, + ha kopott a minta, + öregebb a gumi. A gumin sok múlik, na! :-)


Viszont már enyhén nyálkás időben is sok örömöt fog okozni. Sperr nélkül azért szerintem jobban kell rugdosni az autót ilyenkor is, sperr-rel biztos ezerszer könnyebben el fog forogni, csak ne tapadjon be.


Áttételekre figyelj:

[link]


Volt még egy nagyon jó leírás E36 sperr-ekről, meglehetősen részletes, de most nem találom, lehet megszűnt az oldal, ha kéred, előkotrom az archívumomból.


Ha jól olvasom a gyári áttétel 3,38. Emlékeim szerint 323 alatt mind kisházas.

Ha nagyobb áttételt választasz, kicsit pörgősebb, dinamikusabb lesz az autó, driftnél ez pozitív, viszont hétköznapi használatban valószínűsíthetően többet fog enni az autó.


Ha nincs zsetonod egy sor6-os motorral szerelt E36-ra, szerintem nyugodtan vágj bele, biztos jó móka lesz.

2015. dec. 15. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Ja, és türelmesnek kell lenni.

Hosszú hónapokig is eltarthat egy számodra megfelelő megtalálása, nem szabad kapkodni.


Ha még nem ismered, powerfanatics.hu -t érdemes nézegetni.

Sok az műszaki infó, sokan hirdetnek és lehet kérdezni.

Érdemes, szerintem.

2015. dec. 15. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Nekem gyári kisházas speres e36 316i-m volt ...jodolog volt a sperr föelg télen simán felmentem vele midnenhol nem szitált be a segge amikor lezárt mindkét kerék... de driftelésre tényleg nem sok értelme van 185 ös gumival ugyahogy kidobja de nem nagy szám... 316 joauto de nem erre valo...max ha mégis beleraks egyet keményitsd ki a hátso rugokat nagoyn ne menjen rá ennyi suly amikor megbillen az auto sztem ugy jolehet:)
2015. dec. 15. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2015. dec. 15. 18:33
 9/9 anonim válasza:
Elősször motort :D
2016. jan. 30. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!