250-es Pannónia, vagy ETZ250 megy jobban?
#2-nek igaza van, bár ha az ember bevállalja a papás tempót, tehát 80 alatt tartja a mutatót és nem erőlteti, akkor a Pannoniával is lehet menni nagy távolságokat. Igaz, hogy manapság mindenki lenyom az útról, mert a 80 nagyon kevés egy fogalmas főúton és az állandó tükörfigyelés elveszi az élvezetet a dologból.
Az ETZ-khez képest az egyhengeres Pannoniák nagyon papás motorok. A kéthengeres Pancsik mennek úgy, mint az MZ-k, de azok mocskos drágák manapság.
Nekem voltak ezek is (Pannonia most is van, de már csak egy darab), meg Jawa-k, CZ-k, MZ-ből az ETZ-n kívüli típusok...
Ha megnézed pl. 1969-ben hol tartott a "csúnya kapitalista világ", akkor olyan típusokat láthatsz, mint a Honda CB750. 750 köbcenti, 4 henger, tárcsafék. Nekem 1978-as Suzukim van: sor négyes, elől dupla, hátul szimpla tárcsa, 54 lóerő, ennyi idő után is jó érzés ráülni (miután kicserélgettem a szilenteket meg a csapágyakat, mert azért kopás volt benne bőven, hiszen majdnem 96e km van az órában és szerintem már egyszer átfordították a 37 év alatt...).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!