Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi ebben a valóság?

Mennyi ebben a valóság?

Figyelt kérdés

konkrétan.cliót szeretnék venni.két tipus jöhet számitásba.1. 1.4 benzines 98le. 2.ezeröcsi dci.millió egy tesztet,népítéletet elolvastam már,de nem tudok dönteni.hajlok a dizel felé,de mondják ha javítani kell majdnem duplája,mint a másik,az anyag minőség miatt.viszont azt a pénzt megsporolnám a fogyasztásán.most is cliom van,egy full fapados 1.2-es.igazábol ezért akarom lecserélni.amúgy semmi baja,12éves 60e km-el. csak nem megy.és már únom,hogy max szekeret,meg biciklist tudok előzni.pl egy teher autót,csak jól nekifutva ,ha nem jön szembe semmi 1km-en.

a kérdés végül is az,tényleg ennyivel drágább a dizel szerelése,hogy csak "vastag" embereknek való?


2010. márc. 23. 11:30
 1/7 anonim ***** válasza:
ha GOND VAN EGY DIESEL Autóval, majd meglátod, a sokszorosát hagyod ott mint egy benzines javításánál .---
2010. márc. 23. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
A dizel javítása mindig is grágább az biztos. Nekünk 2 dizel meganunk van 1.5 és 1.9dci a fogy az ugy nez ki a kicsi 4-max5 liter a nagy (1.9kombi) 6-6.6L 6,6autopályán 150-160tartossal. Egy dizel motor sokkal tovább bírja és sokkal kevesebbet eszik. Én sohasem hajtom, mert nem is kell kis fordulaton már megy mint az állat, nem úgy a benzinesek amit 2ezres fordulaton meg lomhak. Szerintem bármire is akard használni a dizel jobb. Ha nyomod neki akkor is csak 10-20% ker tobbet. Amikor veszel valamit kerj szerviz szamlakat hogy meg tudd nezni mi volt cserelve rajta. Az 1.4 benzinnel olyan 6-9L fogy számolj attol függően meggyire hajtod. Ami fogy adatokat leírtam neked az meganon volt tehat a clioba ugyan ez a motor meg dinamikusabb es kevesebbet is eszik. Mindenkepp figyelj oda hogy az 1.5dízelből csak az erősebbet vegyed a gyengébb már nem valami dinamikus. Esetleg gondolj meg egy meganet mert sokkal kenyelmesebb es tágasabb abban már 6 sebesseges valtósat is talalsz azmeg aztán 155-nel csak 3ezret porog a motorja.
2010. márc. 23. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat! az első válaszolótol kérdezném,"ha gond van a dizellel" ezt konkrétan a motorra érted? vagy amúgy minden alkatrészre? annyit tudok ilyen szürő-olyan szürő.... de pl féltengely,vezérműszij stb ezek mind drágább a cseréje?
2010. márc. 23. 20:54
 4/7 A kérdező kommentje:
a 12:16-ostól kérdezném.mennyire megbizhatóak a kocsik,volt -e velük baj,olyan nagyobb kiadásúak? mennyi idősek,hány km-el?
2010. márc. 23. 20:58
 5/7 anonim ***** válasza:
száradjon le a keze aki a dci-t kitalálta. fogyasztásba jó,de egy érzékeny, drágán javítható kalap szar. ótvar elektronikával,sajnálom hogy a nissanokba is belerakják.
2010. márc. 23. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
az első kommentező a motorra értette féltengely meg ilyenek az ugyan az miert lenne drágább?? egyik kocsinkal sem volt semmi baj!! kotelező dolgokat cseréltettük csak ki rajta. az 1.5 05' és 105E km, az 1.9 az 04' és 118E km most lesz majd a vezérműszíj cseréje 120E-nél. Olajat szürőket mindig a gyári előírt(30E km) felénél cseréljük. a z 1.9-cel volt egy probléma (amikor ott is hagyott az út szelen) ez az én hibám is volt mert mar sokkal korábban szepen lassan elkezdett nagyon remegni a motor alapjáraton lehetett nagyon erezni, meg mondta a szerelő hogy meg kellene nézni mia baja. szoval en hagytam a fenébe igy jártam vele meg vagy 1,5-2 évig. Aztán mentünk külföldön és szép lassan elkezdett világítani az olaj fékolaj lámpa es néha nem akart visszajönni a fuplungpedál, mignem egyszer csak be is esett es annyi hiába nyomtad csak beesett. Ugyhogy autómentő lett a vége. Azt tudtam hogy hidraulikus fékrendszer van benne. Aztán a szervizbe kiderült hogy ez a hidraulika is a fékolajat használja. igy mar leesett a tantusz hogy ezért csokkent a fékolajam is. Ekkor gondoltam hogy valahol ereszt a rendszer. Azt mont aztán kiderült a korábbi tulzott remegés miatt egy fém cső hozzáverődőtt egy másik alkatrészhez ami szép lassan kijukasztotta. Szoval akkor fogtam a googlet és rákerestem a problámámra és rá is találtam hogy más is találkozott az alapjárati remegés problémával szóval. meg is találtam a felső motortarto bak sajnos típus hiba hogy ellágyúl túl korán, ez pont a vizszintes remegést hivatott csillapítani szóval ezt cseréltettem 20E ft es mintha új lenne a kocsi a motort nem is érzem hogy jár és halkabb is lett. Ezen kívűl még egy olyan problémám van hogy mindíg kiirja a computer hogy nézessem meg a befecskendezést(már 1 éve) de semmi baja nincsen. Erre is megtaláltam a választ a neten mégpedig 99% hogy az egyik izzítógyertya a rossz vagy az ahhoz menő kábel. ez egy 3E Ft os tétel szoval hagyom. esetleg mielőtt eladom a kocsit kicserélem én magam nem egy nagy dolog. Egyszóval szerintem nem volt semmi nagy kiadásunk eddig. A kovetkező kocsim is megane kombi lesz csak az már dinamique felszereltséggel mert nekem kell tempomat is bele. Még annyit szerintem ha nem hajtaszegy kocsit akkor az meghálálja neked monnel kisebb a motor annál jobban kell porgetni. A benzinesnél hatványozottan. Én előzésnél 5-ösnél sosem váltok visszább országúton. Autópályán meg 6-os és 150-160 kényelmesen. de a 200-at is viszi simán. Ja es a dízelek meg esm érzik a klímát mig egy kis benzinesnél az +1 liter.
2010. márc. 24. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Tessék????12 éves 60ezer km-el?Ha ezt a rengeteg km-t Te hajtottad bele,felejtsd el a dízelt.Számolj és meglátod,hogy évi 15.000km alatt nem érdemes dízelt venni.Olajcsere periódus,szervízköltség,ár különbözet.
2010. márc. 31. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!