A Jófogáson az 500 ezer forint alatti autók 75%-át, miért egysejtűek hirdetik?
Nem áll szándékomban senkit sem megsérteni, de ahogy végigolvasok ott néhány hirdetést, szó szerint felbosszant,hogy az autója nevét nem tudja leírni helyesen, hogy kétszer is leírja az Opelt Poelnak...és ez csak egy.
De amik ott vannak, még az a legkevesebb ha ékezet nincs, de a helyesírási hibák melegágya az oldal.
Ellenben a használtautón meg 25% a gyökér, a többi teljesen normális.
Tudom ez csak leírás, és nem ettől lesz jó vagy rossz egy kocsi, de akinek ennyire nincs igénye, az hogy bánthatott az autóval?
Az átlag értelmi színvonallal szembesültél, kedves kérdező.
Mit vársz egy olyan országban ahol tescos szatyor a divattáska, a húst kolbásszal zabálják, több százezer abortusz van évente és egy cigány-tenyésztő cigány a miniszterelnök? A fények és reklámok mögött, az ország egy putri, viva Megasztár!
Én most ezen szakadok :D
A jofogás mikor kiteszel egy hirdetést ott van hogy "hirdetés cime" valaki kicsit máshogy értette XD
A legtöbb hiba elgépelésből ered. Még a rendszeres számítógép-használók is vétenek ilyen hibákat, csak ritkábban.
Az átlag nem éppen számítógépguru és akkor még enyhén fogalmaztam meg a problémát. A magyar átlagembernek nagyjából 500e ft értékű autója van. Ezzel meg is van az összefüggés.
Kettes válaszoló, végülis az adatlapon nem írják mögé zárójelben, hogy ne a lakcímét írja be :)))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!